یزد - استاندار یزد گفت : همه ما آرزوی قوام و دوام جمهوری اسلامی را داریم و اگر امروز ایران و انقلاب بزرگ ما به عنوان بازیگر جدی در عرصه سیاست در دنیا قد علم کرده به دلیل حضور جانبازان و ایثارگران و شهدا است.

امنیت و آرامش کشور مدیون جانبازان، ایثارگران و شهدا است

به گزارش قدس آنلاین به نقل روابط عمومی استانداری یزد، محمود زمانی‌قمی در دیدار با جانبازان ضایعه نخاعی و مدافع حرم، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا با قدردانی از جانفشانی و از خودگذشتگی جانبازان و ایثارگران اظهار داشت: هیچ فردی و هیچ قدرتی نمی‌تواند منزلت و جایگاه همسران جانبازان و ایثارگران را درک کند و به خدمات آن‌ها پاسخ بدهد.

وی افزود:همه ما آرزوی قوام و دوام جمهوری اسلامی را داریم و اگر امروز ایران و انقلاب بزرگ ما به عنوان بازیگر جدی در عرصه سیاست در دنیا قد علم کرده به دلیل حضور جانبازان و ایثارگران و شهدا است واین موضوع باعث شده که ایران در جزیره امن میان این همه آشوب وجنگ و درگیری درسایرکشورها باشد.
زمانی قمی تصریح کرد: جانبازان ما گرچه در جسم خود دارای نواقصی هستند اما در روح و روان خود تکامل یافته و انسان‌های والایی هستند و جانبازان در آسمان‌ها دارای شهرتی ستودنی هستند و خانواده بزرگ آزادگان و شهدا در کشور حجت خدا روی زمین هستند.
وی با بیان اینکه ملت نیز قدردان جانفشانی ها و ایثارگری‌های جانبازان خواهد بود گفت: برای من خجالت آور است که شما در مناسب‌سازی اماکن، اشتغال، نظم اجتماعی و ... مشکل داشته باشید در حالیکه نظم و امنیت امروز کشور و این انقلاب مرهون تلاش‌های شماست، پس طبیعی است که از محضر شما پوزش بطلبم و عفو بخواهم تا خدا نیز ما را ببخشد.
استاندار با بیان اینکه به زودی از آسایشگاه شما نیز بازدید خواهم داشت و مسئولان را نیز در این بازدید همراهی خواهم کرد تا مشکلات را برطرف کنیم؛ اظهار داشت: قطعا بخش‌های تصمیم‌گیرنده در این زمینه حضور خواهند یافت تا کوتاهی‌ها رفع شود و اقدام موثری نیز صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.