بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: به مناسبت گرامی داشت ایام‌الله دهه فجر از یک واحد مسکونی مددجویان به‌صورت نمادین با حضور معاون پارلمانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهره‌برداری شد.

بهره برداری از واحد های مسکونی مددجویان خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، عباس اهرابی در مراسم افتتاح پروژه‌های مسکن کمیته امداد خراسان شمالی، گفت: به مناسبت این ایام بابرکت هزار و ۴۳۵ پروژه عمرانی درزمینهٔ مسکن شهری و روستایی در بخش‌های ساخت و مرمت منازل مددجویان به بهره‌برداری رسید.

وی کل اعتبار هزینه شده برای بهره‌برداری کامل از این پروژه‌ها را شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: همچنین ۵۰ پروژه عمرانی روستایی دیگر نیز شامل پروژه‌های عام‌المنفعه به ارزش سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل زکات به بهره‌برداری رسید.

وی در ادامه گفت: ۵۵ واحد مسکونی مددجویان زلزله‌زده نیز آماده واگذاری بود که به مناسبت این ایام بابرکت به مددجویان واگذار شد.

وی در ادامه از افتتاح هزار و ۳۵۷ طرح اشتغال شامل ۷۵۴ طرح کشاورزی و دامپروری، ۶۴ طرح صنایع‌دستی و ۵۳۷ طرح فعالیت‌های صنعتی و خدمات به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها ۲۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شد.

اهرابی در پایان یادآور شد: سه هزار و ۱۲۶ وام قرض‌الحسنه نیز به ارزش ۱۴ میلیارد تومان و ۸۰۰ سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طی این ایام به مددجویان این نهاد اعطا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.