نظرآباد- شهرستان نظرآباد مقصد استاندار البرز در هشتمین روز از دهه مبارک فجر برای افتتاح چند طرح عمرانی در حوزه های راه، صنعت و بهداشت ودرمان بود.

نظرآباد، مقصد استاندار در هشتمین روز از دهه فجر/«سیپروکس» زیر بار ترافیک رفت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدعلی نجفی صبح  امروز پنجشنبه ابتدا با حضور در گلزار شهدای شهرستان نظرآباد یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را با اهدا گل گرامی داشت.

نماینده عالی دولت در استان البرز پس از این برنامه معنوی تقاطع غیرهمسطح سیپورکس را با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری  رساند تا یکی از مهمترین تقاطع های شهر نظرآباد زیر بار ترافیک برود.

استاندار البرز همچنین یک شرکت تولیدی بتن را که در زمینه راه و ساختمان و مبلمان شهری فعالیت می کند را به بهره برداری رساند.

این شرکت تولیدی با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه یکصد هزار تن  ایجاد شده  و با بهره برداری از آن زمینه اشتغال ۴۰ نفر فراهم شده است.

استاندار البرز در ادامه برنامه های خود در شهرستان نظرآباد از محوطه‌ تاریخی تپه ازبکی با قدمت ۹ هزار ساله که در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده بازدید به عمل آورد.

افتتاح مرکز تصویربرداری بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) نظرآباد با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان دیگر برنامه استاندار البرز در سفر به این شهرستان بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.