اراک- وزیر صنعت، معدن و تجارت به مناسبت ایام الله فجر صبح امروز به استان مرکزی سفر کرد و در ابتدای سفر خود با ورود به شهرستان زرندیه،کارخانه روغن خوارکی را که با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال راه‌اندازی شده است را افتتاح کرد.

بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی استان با حضور وزیر صنعت  و معدن

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت به مناسبت ایام الله فجر صبح امروز به استان مرکزی سفر کرد و در ابتدای سفر خود با ورود به شهرستان زرندیه،کارخانه روغن خوارکی را که با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال راه‌اندازی شده است را افتتاح کرد. این کارخانه که در زمینی به مساحت ۵ هکتار احداث شده به تولید محصولات روغن خوراکی و چای می‌پردازد و برای ۲۲۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

این کارخانه با نام و برند «طبیعت سبز میهن» دو سال منتظر بهره‌برداری بود. همچنین وزیر کشور با حضور در شرکت پترو پاک شرق زمین،ا ین شرکت تولید کننده انواع پلی استایرن را در مامونیه افتتاح کرد.

افتتاح خط نورد شرکت لوله های دقیق کاوه(تولید کننده انواع لوله بدون درز دقیق از فولاد آلیاژی) در شهر صنعتی ساوه با حضور وزیر صنعت،معدن و تجارت،استاندار ،معاونین وزیر و مسئولین نیز امروز انجام شد. برنامه بعدی وزیر صنعت کشور بازدید از بیت امام خمینی(ره) در شهرستان خمین و حضور در گلزار شهدای این شهر است.

محمد شریعتمداری امروز به شهرک صنعتی شهید بابایی شازند رفته و واحد تولیدی کیمیاگران را بهره‌برداری می‌کند.

برنامه دیدار با آیت الله دری -نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و حضور در میان اصحاب رسانه و پاسخ گویی به سوالات خبرنگاران از دیگر برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور در استان مرکزی است. جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی نیز با حضور وزیر صنعت ساعت ۱۴:۳۰ امروز در استانداری مرکزی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.