نظرآباد - نماینده مردم نظرآباد، ساوجبلاغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر سرمایه گذاری بخواهد در شهرستان های البرز ایجاد اشتغال کند تسهیلاتی با نرخ ۶ درصد دریافت می کند.

سرمایه گذاران برای ایجاد اشتغال تسهیلات دریافت می کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمود بهمنی در مراسم افتتاحیه واحد تولید قطعات سبک بتنی و مبلمان شهری نظر آباد که امروز پنج شنبه برگزار شد، با بیان اینکه کشور نیاز بسیار زیادی به تولید و اشتغال دارد، گفت: برای جدایی ایران از وابستگی به کشورهای دیگر باید از صادرات نفت رها شود و واحدهای تولیدی راه اندازی کند.

وی در ادامه گفت: دولت برای واحدهای تولیدی و صنعتی  ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده است تا در جهت تقویت صادرات گام برداریم.

بهمنی با بیان اینکه این کارخانه در نظر آباد با سرمایه ۴۰ میلیارد تومانی  تاسیس شده است، گفت:باید به سمت تاسیس واحدهای تولیدی رویم  که اشتغالزایی بیشتری در کشور و استان  به وجود می آورند.

وی در ادامه افزود: زمانی کارخانه مقدم فخر ایران بود و به کشور آلمان صادرات داشته است لذا باید از این واحد تولیدی حمایت شود.

نماینده مردم نظر آباد، ساوجبلاغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولیدات کشور باید صادرات محور باشد، تاکید کرد: باید زمینه صادرات در تولیدات داخلی فراهم شود تا بتوان درآمدهای ارزی را در سرمایه گذاری افزایش دهیم.

وی در ادامه گفت: برای ایجاد هر نفر اشتغال بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار لازم است.

 بهمنی خاطرنشان کرد: در برنامه تلفیق سالیانه برای یک میلیون و ۳۳ هزار نفر اشتغالزایی در کشور در نظر گرفته شده که راهی جز حمایت از تولیدکنندگان داخلی برای تحقق آن وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.