اصفهان- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با توجه به اینکه بخش گسترده ای از مردم با استفاده از حمل و نقل عمومی به مراسم ۲۲ بهمن می روند، فردا بیش از ۳۵۰ دستگاه اتوبوس شهروندان را از میادین و مبادی اصلی شهر به میدان امام خمینی منتقل می کنند.

سرویس دهی ویژه ۳۵۰ اتوبوس در  روز ۲۲ بهمن

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین تاکید کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان امسال نیز پرشورتر از سالهای گذشته، حضور خود در صحنه انقلاب را با سرویس دهی و خدمات رسانی گسترده به راهپیمایان روز ۲۲ بهمن نشان خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز پرسنل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان، با هماهنگی کامل همگام با مردم شریف اصفهان ضمن حضور در راهپیمایی با شکوه یوم الله ۲۲ بهمن، سرویس دهی گسترده ای را با حداقل ۳۵۰ دستگاه اتوبوس از میادین و خیابان های اصلی شهر به سمت میدان امام خمینی انجام خواهد داد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: این خدمات رسانی از ساعت ۷ صبح به سمت میدان امام و بعد از مراسم جهت برگشت مردم به مقاصدشان انجام خواهد شد.

وی سرویس دهی اتوبوسرانی اصفهان به راهپیمایان ۲۲ بهمن را شامل میادین و مبادی خیابان امام خمینی، میدان جمهوری اسلامی، کهندژ، رهنان، میدان استقلال، خانه اصفهان، میدان ارتش، سپاهان شهر، میدان آزادی، هزار جریب، شهرک امام حسین، زینبیه، پارک لاله، میدان قدس، ملک شهر، شهرک ولی عصر، گلستان و پزوه برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.