قزوین_ نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امروز همه مسئولان وظیفه دارند تا صادقانه خادم مردم باشند و مشکلات معیشتی آنها را برطرف نمایند و موضوع اشتغال را جدی بگیرند.

 مسئولان وظیفه دارند تا صادقانه خادم مردم باشند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله عبدالکریم عابدینی امروز پنج شنبه در جلسه شورای استان قزوین که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: خداوند دو اراده را در انسان قرار داده است که این دو اراده در طول تاریخ در مقابل هم قرار می گیرند و در برابر اراده مستکبران عنوان می کند که آنها می خواهند اراده خداوند را خاموش کنند اما اراده خدا و حق بر این است که نور الهی جهان را فرا بگیرد.

وی افزود: آنچه که در آیات و روایات از جمله در سوره یس به طور حتم محقق می شود، حاکمیت اراده خداوند بوده و حاکمیت آینده جهان نیز حاکمیت اراده خدا است و در این میان بندگانی هستند که خود را با اراده خدا هماهنگ می کنند و خدا از آنها دفاع می کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه خداوند از بندگان با ایمان و شایسته‌ای که برای تحقق اراده الهی تلاش می‌کنند، حمایت می‌کند، عنوان کرد: افرادی که تلاش می کنند تا اراده خدا محقق شود، آنها مورد عنایت خدا هستند و افرادی که در مقابل اراده خدا می‌ایستند، در چشم‌انداز آینده جهان محکوم به زوال و نابودی هستند.

آیت الله عابدینی ضمن بیان این نکته که پیش از انقلاب اسلامی همه امکانات کشور در اختیار استکبار جهانی قرار داشت اما با وجود این شرایط سخت و دشوار امام خمینی (ره) با توکل به خدا انقلاب را آغاز کرد، بیان کرد: انقلاب اسلامی نماد آشکار از تحقق وعده های اراده الهی است؛ قبل از پیروزی این انقلاب، تمام امکانات کشور در مقابل آمریکای سلطنت خواه بود اما اراده خدا در برابر آنها ایستاد و انقلاب پیروز شد.

وی اضافه کرد: در قرآن کریم آمده است که: دل‌های مردم نسبت به کسانی‌که ایمان دارند و اعمال شایسته انجام می‌دهند، سوق پیدا می‌کند. همین معنا را در انقلاب اسلامی مشاهده می‌کنیم که دل‌های مردم به امام خمینی (ره) گرایش پیدا کرد و محبت ایشان در دل‌های مردم نفوذ کرد؛ انقلاب اسلامی در برابر تمام مستکبران با حمایت مردم و رهبری فرزانه ایستاد و مقابله کرد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: به دلیل همین پشتوانه‌های معنوی، انقلاب اسلامی در مقابل همه مستکبران ایستاد، در حالی‌که همه آن‌ها تلاش می‌کردند تا از پیروزی انقلاب اسلامی جلوگیری کنند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

آیت الله عابدینی تشریح کرد: امروز همه مسئولان وظیفه دارند تا صادقانه خادم مردم باشند و مشکلات معیشتی آنها را برطرف نمایند و موضوع اشتغال را جدی بگیرند؛  مسئولان  باید با مدیریت صحیح از امکانات و فرصت‌ها استفاده کنند تا در کشور به پیشرفت‌های روزافزون دست پیدا کنیم.

گفتنی است در این مراسم، معاون امور مجلس رئیس جمهور و جمعی از مدیران دستگاه های استان قزوین حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.