سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به پیروزی پرگل برابر تایند گفت: تایلند در ۲۰ سال گذشته رقیب ایران بوده و همیشه به این تیم احترام می گذاریم.

ناظم الشریعه: همیشه به تیم تایلند احترام می گذاریم/ برنامه ما از جام جهانی ۲۰۱۶ آغاز شده است

به گزارش قدس آنلاین، محمد ناظم‌الشریعه در نشست خبری بعد از بازی تیم ملی فوتسال ایران با تایلند اظهار کرد: دلایل خوبی برای برد ما وجود داشت. اول اینکه ما با بازیکنانمان جلسه داشتیم چون از عملکرد آن‌ها مقابل عراق راضی نبودیم. از آن‌ها خواستیم که بیشتر تمرکز کنند. ضمنا عملکرد تایلند را در تورنمنت‌های مختلف بررسی کردیم. این تیم یکی از بهترین‌های آسیاست و از بیست سال گذشته تاکنون رقیب ایران بوده است.

او افزود: ما به تایلندی‌ها بسیار احترام می‌گذاریم. بازهم می‌گویم بازیکنان تیم ملی ایران با قلبشان بازی کردند. ما برنامه‌ریزی داشتیم و این برنامه از جام جهانی ۲۰۱۶ شروع شد. کارمان را با بازیکنان جدید آغاز کرده بودیم و هدفمان جام جهانی ۲۰۲۰ است. ما در جام‌جهانی ۲۰۲۰ نماینده ایران نه بلکه نماینده آسیا هم هستیم. هر کاری برای پیشرفت کردن انجام می‌دهیم.

پازوس مندز سرمربی تیم ملی تایلند نیز بیان کرد: زمانی که آن‌ها گل اول را در دقیقه اول زدند، بازی‌ای وجود نداشت و وقتی گل را زدند، بازی برای ما تمام شد. مهم بود که تمرکزمان را حفظ کنیم اما در دقایق اول بعد از گل، تمرکز را از دست دادیم و در چهار دقیقه، سه گل خوردیم. این نتیجه نشان دهنده کارایی ماست. شاید به اندازه کافی آمادگی ذهنی نداشتیم. اشتباهات پشت سرهم مقابل ایران به معنای باخت است.

سرمربی تایلند ادامه داد: ما دو چهره از خودمان در بازی به نمایش گذاشتیم؛ یکی خیلی خوب و دیگری بد بود. امروز نشان دادیم برای مقابله با تیمی مثل ایران آماده نیستیم. حالا باید مشکلاتی که اینجا داشتیم را بررسی کنیم و ببینیم چرا این دو چهره را از خودمان به نمایش می‌گذاریم؛ همچنین باید راهی برای اینکه یک طرح پایدار داشته باشیم، پیدا کنیم. این مسابقات برای بعضی از بازیکنان ما اولین تورنمنت بود و برای بعضی‌ها آخرین تورنمنت بود. ما باید مشکلاتی که در این مسابقات را داشتیم، قبل از ۲۰۲۰ برطرف کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.