مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعلام کرد: حضور آحاد ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن محاسبات خصمانه سران ظلم را بر هم می‌زند.

حضور آحاد ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن محاسبات خصمانه سران ظلم را بر هم می‌زند

به گزارش قدس آنلاین، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ایام‌الله دهه مبارک فجر یادآور قیام و انقلابی بزرگ در تاریخ ایران است که مردمانی مؤمن و فداکار با اتکا به عنایات خداوند منان، رهبری حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی، امام خمینی (قدس‌الله نفسه‌الزکیه)، ایثار و از خود گذشتگی بی‌مانند ملت شریف ایران و نثار خون هزاران شهید، تحولی شگرف در تاریخ ایران اسلامی، رقم زدند. انقلابی که از آغاز نهضت تا پیروزی با اهداف و آرمان‌های مقدس الهی و اسلامی همراه بوده که فطرت‌های پاک و قلوب مؤمنین و آزادگان جهان را جذب و هم‌چنان با صلابت راه کمال خود را تا فتح قله‌های افتخار و پیروزی با قدرت ادامه می‌دهد.

در این اطلاعیه تصریح شده است: گفتمان انقلاب اسلامی که برآمده از شرع و عقل است نگاه جهانیان را به این معجزه قرن هر روزه افزون‌تر می‌کند که در این میان آنچه بیش از همه مورد اعجاب و تحسین قرار می‌گیرد، پایداری و اصرار ملت عزیز ایران بر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است که همواره در مقابل مستبدین و مستکبرین و نقشه‌ها و فتنه‌های آنان با بصیرت و هوشمندی، ایستادگی کرده و هرگز پا از میدان مبارزه با ستمکاران و زورگویان عقب نگذاشته و تحریم‌ها، تهدیدها و ترورها هرگز خللی در عزم راسخ آنان، ایجاد نکرده و این همه نتیجه تصمیمی است که ملت غیور و بزرگ ایران بر اساس بینشی عمیق گرفته است.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: پرواضح است که دشمنان ایران اسلامی هر روزه با حیله‌ای جدید درصدد آسیب رساندن به ارزش‌های انقلاب اسلامی، هستند که هربار با پاسخ محکم ملت عزیزمان روبرو گشته‌اند و اکنون که پیروزی انقلاب اسلامی ایران در آستانه چهل سالگی قرارگرفته، عظمت و شکوه ایران بیش از گذشته دوستان را امیدوار و دشمنان را مات و مبهوت ساخته است.

در این اطلاعیه افزوده شده است: به‌ راستی چرا انقلاب اسلامی بدون تکیه بر کشور و یا ابرقدرتی و با وجود سخت‌ترین دشمنی‌ها این راه پر افتخار را چهل سال است که ادامه می‌دهد و خود تبدیل به قدرتی بزرگ و تأثیرگذار گشته و شرارت‌ها و مرارت‌ها در این مسیر سعادت‌بخش خللی در اهداف مقدس انقلاب شکوهمند اسلامی ایجاد نکرده است؟ و چرا دشمنان مأیوس‌تر از گذشته به نقش تأثیرگزار ایران در منطقه و بین‌الملل اعتراف می‌کنند؟ و چرا مظلومان جهان با نگاهی امیدوارانه، سیاست‌های ایران را دنبال می‌کنند؟ و چرا نقش قدرتمند ایران موجب شده که آمریکا و دیگر چپاول‌گران منابع و منافع کشورهای اسلامی و کشورهای سست اراده منطقه، با صرف هزینه‌های فراوان، در سردرگمی و جنون قرار گرفته‌اند؟ و چرا پس از چهل سال نسل جوان و مؤمن ایرانی با انگیزه‌ و شجاعتی بیشتر، اهداف انقلاب اسلامی را دنبال و حماسه‌سازان میدان‌های جهاد و پیشرفت در عرصه‌های مختلف قرار گرفته‌اند؟ و ده‌ها سؤال دیگر که همه برآمده از معجزه انقلاب اسلامی است.

در این اطلاعیه آمده است: آری! ملت شریف و بزرگ ایران با تبعیت از اصل اصیل ولایت فقیه و رهبری رهبر فرزانه و شجاع انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای قدر انقلاب خود را به خوبی می‌داند و در مقابل دشمنان خود را نیز شناخته و اعتماد بر آنها را هرگز نپذیرفته و راه پیشرفت را در وحدت و استقلال در سایه ایمان به خدا و باورهای انقلابی، می‌داند و رسیدن به افتخارات را با اتکا بر استعدادها و تلاش خود از جمله تولید علم و فناوری‌های پیشرفته، اقتصاد مقاومتی،‌ تجهیزات دفاعی و... تا آخر پیشه کار خود، می‌داند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: ملت شریف و عزیز ایران! دشمنان قسم خورده ایران اسلامی پس از تجربه شکست‌های پی در پی در میدان‌های سخت مبارزه، امروزه با روی آوردن به فضای مخرب مجازی، جنگ نرم و ایجاد شبهات در اعتقادات و باورهای انقلابی و تغییر سبک زندگی اسلامی - ایرانی، در صدد پیاده کردن نیت‌های شوم خود هستند که هشدارهای مراجع عظام تقلید به‌ویژه مقام معظم رهبری در خطرات و آسیب‌های فضای مجازی، بر همین اساس است. از این‌رو بدخواهان و مستکبرین بدانند که این حربه آنان به‌واسطه هوشیاری ملت مؤمن ایران کارساز نخواهد بود و خواب آشفته آنان هرگز تعبیر نخواهد شد.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: مردم غیور ایران! اکنون که ایام فاطمیه (سلام‌الله علیها) مصادف است با چهلمین سالروز پیروز انقلاب اسلامی، جهانیان مخصوصاً سران ظالم، سیاستمداران و تحلیل‌گران بین‌الملل، چشم به حضور آحاد ملت بزرگ ایران در راهپیمایی و گرامیداشت روز بیست و دوم بهمن ماه دوخته‌اند که بدون شک حضور گسترده در این همایش ملی، محاسبات خصمانه آنان را برهم خواهد زد و بار دیگر فریاد پیروزی ملت بصیر ایران اسلامی، امید معاندین و منافقین را به یأس تبدیل خواهد کرد.

در پایان این اطلاعیه آمده است: مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قــم ضمن گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم)  وبا درک حساسیت‌های راهپیمایی بیست و دوم بهمن امسال همچون گذشته همراه با مردم موقعیت شناس کشور عزیزمان، در راهپیمایی شکوهمند روز پیروزی انقلاب اسلامی شرکت وهم‌نوا با آنان، فریاد عزت و عظمت اسلامی و انقلابی خود را به گوش جهانیان خواهد رساند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.