فرمانده نیروی دریایی ارتش، گفت: باید امنیت منطقه فقط با حضور کشورهای منطقه تامین شود و نیروهای فرامنطقه‌ای این محل را ترک کنند.

امنیت غرب آسیا فقط باید با حضور کشورهای منطقه تأمین می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم جوان سرباز که در مرکز آموزش شهدای وظیفه سیرجان این نیرو برگزار شد، گفت: حدود ۱۰ هزار نفر در سال وارد این مرکز می شوند و آموزش های لازم را میبینند و به مراکز مختلف اعزام میشوند که خود این کار اتفاق بزرگی است که هر ساله در نیروی دریایی ارتش اتفاق می افتد و نشان از ظرفیت بالای نداجا در این حوزه است.

وی با بیان اینکه ما در ایام دهه فجر هستیم، ۲۲ بهمن انفجار نور بود و نقطه عطف بزرگی در تاریخ جهان محسوب می شود، تصریح کرد: مردم ایران با این انقلاب دست استکبار را از این کشور کوتاه کردند و برای همین مستکبران از همان ابتدا قصد ضربه به این انقلاب را داشتند و در این راه انواع محاصره های اقتصادی، سیاسی و نظامی را بر مردم ایران تحمیل کردند تا جمهوری اسلامی را از پای دربیاورند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه دشمن برای شکست انقلاب تلاش دارد تا بین نسل های مختلف انقلاب و خود انقلاب شکاف ایجاد کند، اظهار داشت: این مقاومت ۳۹ ساله در مقابل دشمن توسط همین مردم و جوانان صورت گرفته است، پس برای همین روی مردم کار می کنند تا شکاف ایجاد کنند؛ بنابرانی ما باید در بین جوانانمان کار فرهنگی و رفتار سازی کنیم تا در مقابل هجوم دشمن ایمن باشیم.

خانزادی با بیان اینکه نیروهای نظامی بیشترین سر و کار را با جوانان دارند، اظهار داشت: در نیروهای نظامی فرهنگ سازی و رفتار سازی باید محکم تر  و بیشتر صورت بگیرد که الحمدلله با این برنامه ها و شعارهایی که من در این مراسم از شما جوانان دیدم متوجه شدم که در این مرکز به خوبی این کار صورت گرفته است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: یکی از برکات این انقلاب این بود که امروز ما می توانیم پنجه در پنجه مستکبران بایستیم و حرف حق خود را بزنیم، ولی شما می بینید که در هیچ جای دنیا این مورد را نمی تواندید.

وی تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش در هر اجلاسی که شرکت کرده است همیشه تاکید کرده است که باید امنیت منطقه فقط با حضور کشورهای منطقه تامین شود و نیروهای فرامنطقه ای این محل را ترک کنند ولی کشورهای دیگر که ادعایی هم اگر بعضا دارند، هیچ وقت نمی توانند اینگونه موضع خود را بگویند.

خانزادی با تأکید بر اینکه دشمن برای اینکه ما را شکست دهد نمی تواند با اسلحه بیاید، زیرا جوانانی مثل شما را در مقابل خود می بیند، گفت: دشمن با لبخند می آید، پس فریب ظاهر زیبا و لبخندش را نخورید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان گفت: ما وقتی این لباس را می پوشیم در صف شهادت قرار گرفته ایم، فرهنگ شهادت همان چیزی است که دشمن از آن می ترسد، شما جوانان سرمایه های انسانی ایران هستید و ما به شما افتخار میکنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.