قزوین_ جانشین فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ گفت: با وجود بحران‌هایی که در طول این ۴۰ سال با آن روبه‌رو شده‌ایم، از آینده انقلاب نمی‌ترسیم چراکه انقلاب اسلامی ابرقدرت را به زانو درآورده است.

انقلاب اسلامی ابرقدرت ها را به زانو درآورده است

به گزارش قدس آنلاین، سردار سیروس صابری در مراسم یادواره شهدای محمدیه و مهرگان که عصر امروز در مسجد نبی اکرم(ص) شهرک مهرگان برگزار شد، اظهار داشت: جوانانی که انقلاب کردند، تربیت‌یافته مکتب و منبر امام حسین(ع) بودند.

وی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود: نهال نوپایی که همه ابرقدرت‌های آن زمان نمی‌خواستند آن را تحمل کنند و تحمل نمی‌کردند، امروز تبدیل به یک درخت تنومند ۴۰ ساله شده، ریشه گرفته و دیگر نابود شدنی نیست.

جانشین فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ بیان کرد: وقتی از گذشته و اتفاقاتی که تا به امروز برای این انقلاب افتاده، یاد می‌کنیم، هر کدام از آن بحران‌ها می‌توانست یک ابرقدرت را به زانو در بیاورد که در این زمینه انقلاب اسلامی ابرقدرت را به زانو درآورده است.

صابری مطرح کرد: در جنگی که دشمنان به ما تحمیل کردند، اگر یک نگاهی به تجهیزات آن‌ها بیاندازیم، متوجه می‌شویم که همه دنیا در مقابل ما ایستادند؛ ۳۶ کشور دنیا به صدام کمک کردند.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی نه تنها به صدام کمک تسلیحاتی کرد، بلکه رزمنده و نیروی نظامی هم برای حمله به ایران دادند؛ به گونه‌ای که ما در همان اوایل جنگ از ۲۱ کشور اسیر گرفتیم.

جانشین فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ ادامه داد: با تعداد نفرات بالا نمی توان در برابر سلاح‌های پیشرفته امروز به پیروزی رسید؛ با این حال تعداد شهدای کشور خیلی کمتر از کشته‌های دشمن بود؛ ما۱۷۰ هزار شهید در معرکه جنگ داشتیم در حالی که دشمن ۵۰۰ هزار کشته و مفقودی داشت و این مسئله نشان می‌دهد که رزمندگان کشور بسیار خوب جنگیدند.

صابری با بیان اینکه اعتقادات پاک جوانان عامل پیروزی ایران بر دشمنان بود، خاطرنشان کرد: در اینکه جوانان ایران قبل از انقلاب تربیت شدند، شکی نیست چراکه این جوانان تربیت یافته مکتب حسینی هستند.

وی با بیان اینکه بسیاری سؤال می‌کنند که اگر امروز جنگ شود، آیا جوان‌های ما می‌روند یا نه،  توضیح داد: من از شما می‌پرسم آیا رفتند یا نه؟ مگر در عراق و سوریه شهید نداده‌ایم؟ جوانانی همچون شهید حججی که نه جنگ را دیده بود و نه انقلاب را، اما خداوند به وی عزت داد و این‌گونه عاقبت بخیر شد؛ این همان رویش‌هایی است که مقام معظم رهبری فرموده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ گفت: با وجود بحران‌هایی که در طول این ۴۰ سال با آن روبه‌رو شده‌ایم، از آینده انقلاب نمی‌ترسیم چراکه آینده انقلاب روشن است اما باید از آینده خود بترسیم که آینده ما چه می‌شود؛ با انقلاب همراه شده و یا همچون برخی‌ها از گذشته خود پشیمان می‌شویم؟

صابری در پایان اضافه کرد: امروز با حافظ خون شهدا باشیم و با آرمان‌های امام شهدا عهد و پیمان ببندیم و آن را به نسل آینده منتقل کنیم تا آیندگان از ما به خوبی یاد کنند و عاقبت بخیر شویم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.