جوین_ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جوین اعلام کرد: حادثه رانندگی شب گذشته در محور مواصلاتی شهر نقاب به شهر حکم آباد از توابع شهرستان جوین تاکنون ۳ فوتی و ۷ مصدوم داشته است.

داماد جوینی قربانی اصلی حادثه رانندگی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جوین اعلام کرد: با توجه به گزارش اورژانس ۱۱۵ در ساعت ۲۳:۳۰مبنی بر برخورد دو دستگاه خودرو پراید در محور مواصلاتی شهر نقاب به شهر حکم آباد از توابع شهرستان جوین بلافاصله خودرو امداد و  نجات و خودرو آمبولانس پایگاه مرکزی و پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان جوین به محل حادثه اعزام شده و نسبت به رهاسازی مصدومین اقدام نموده، و مصدومین حادثه را به بیمارستان قمربنی هاشم (ع) اعزام و نسبت به رهاسازی یک نفر دیگر از مصدومین اقدام و به عوامل محترم اورژانس تحویل داده شد.  

حمزه ملک خواهی خاطر نشان کرد: حادثه مربوط به مراسم عروسی بوده،  که متاسفانه در مجموع تعداد زیادی حادثه دیده داشته است،  از این تعداد متاسفانه ۳نفر فوتی که یک نفر از آنها داماد می باشد و ۴نفر مصدوم داشت که حال ۲نفر از مصدومین که یک نوزاد ۱۱ماهه است  وخیم می باشد.  

وی تاکید کرد: این محور ارتباطی تاکنون حوادث ناگواری را تجربه کرده است، مراتب به مقامات مسئول گزارش شده، ولی هیچ گونه اقدامی انجام نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.