بجستان_ امام جمعه بجستان گفت: مسئولان بدانند رمز ماندگاری انقلاب مردمی بودن آن است و به همین جهت از هیچ کوششی برای کمک به مردم و جلب رضایتشان نباید دریغ کنند.

مسئولان بدانند رمز ماندگاری انقلاب مردمی بودن آن است

به گزارش خبرنگار قدس انلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسین وحیدی امام جمعه بجستان در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به ایات قران توطئه های دشمنان را دائم و پی در پی دانسته و قصه نور و انقلاب را همانند فوت کردن در نور خورشید دانسته که با همراهی مردم همیشه مستدام و پایدارخواهد بود.

امام جمعه بجستان افزود: اسلام نوری است که ۱۴ قرن از طلوع آن می گذرد نه تنها کم نور و خاموش نشده بلکه پر فروغ ترو در یک کلام افتابی است که همیشه مستدام خواهد بود.

حجت الاسلام وحیدی گفت: انقلاب ما که بر گرفته از اسلام و دین می باشد نیز رمز جاودانگی آن در مرحله اول مردمی بودن آن است و باتوجه به اینکه دشمن قوی و مسلح بوده ولی مردم با دست خالی و کمترین امکانات بر دشمن پیروز شدند و اگر اسلامی بودن و مردمی بودن نباشد، ماندگار نمی بود.

امام جمعه بجستان ضمن بیان اینکه مدیرانمان باید با انقلاب همراه باشند گفت: اگر قدرت و ثروت بدور از منابع فرهنگی و تقوا در بین مدیران رواج پیدا کند گسل ایجاد شده و زمینه ساز شکست نیز خواهد بود.

حجت الاسلام وحیدی باتاکید و در خواست اینکه باید مردم را حفظ کنیم گفت: اگر امروز مردم حضور پیدا می کنند دلایلی دارد و آ ن اینست که اول تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب کنند دوم اینکه بازدارنده توطئه های دشمن می باشند. و این مردمی که در این راه هزینه کرده اند و فرزند داده اند و شهید داده اند و کسی فکر نکند که اینان فرزندانشان را دوست ندارند چرا دوست داشته اند و اینجاست که حاکم اسلامی بدون مردم شکست خواهد خورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.