قزوین_ استاندار قزوین با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین هدف دشمن ناکارآمد جلوه دادن نظام است، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به منظور پاسخ دندان شکن به دشمن تأکید کرد.

ناکارآمد جلوه دادن نظام، مهمترین هدف دشمن است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عبدالمحمد زاهدی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین در مسجدالنبی (ص) از انقلاب اسلامی به عنوان مردمی ترین انقلاب دنیا یاد کرد و افزود: این انقلاب با حضور همه اقشار جامعه به پیروزی رسید و در عصر حاضر ایران پرچمدار حکومت دینی و اسلامی در دنیا است و باید قدردان این نعمت باشیم.

وی با بیان اینکه این انقلاب با نثار خون هزاران شهید بوجود آمده و حفظ شده است، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران افتخار وجود ۲۵۰ هزار شهید را دارد که نشان دهنده حضور گسترده مردم برای دفاع از انقلاب بوده است.

استاندار قزوین، اسلامیت، رهبری و حضور مردم را سه عنصر اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: در حال حاضر مهمترین هدف دشمن ناکارآمد جلوه دادن نظام است که ملت ایران و مسئولان باید نسبت به این توطئه مانند همیشه هوشیار باشند.

زاهدی خدمات ارائه شده از سوی نظام به ملت ایران را نشان دهنده توجه و احترام به ملت دانست و گفت: باید قدر این نظام که برخواسته از ارزش های معنوی و دینی است را بدانیم.

وی در ادامه به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف عمرانی و خدماتی در استان قزوین اشاره کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی میزان مشترکین گاز در استان هفت هزار برابر رشد یافته و به ۳۹۰هزار مشترک رسیده است.

استاندار قزوین ادامه داد: همچنین قبل از انقلاب ۷۲ روستای استان قزوین برق را به خود اختصاص می داد اما امروز ۸۳۰ روستا در این استان از نعمت برق بهره مند بوده و تعداد مشترکین برق صنعتی و کشاورزی نیز ۱۰۰ برابر شده و به یک هزار و ۸۰۴مشترک رسیده است.

زاهدی، احداث بزرگ راه ها، بهسازی و نوسازی ۷۲ هزار مسکن روستایی، صدور پروانه های صنعتی به میزان ۶ هزار واحد را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان قزوین یاد کرد.

وی،افزایش تولید محصولات کشاورزی و مجمتع های دامپروری را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی در قزوین یاد کرد و افزود: تولید سالانه سه هزار و ۵۰۰ تن ماهی، ۲۵۰ هزار تن گندم، تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن شیر و تولید ۷۰ هزار تن گوشت مرغ را از دیگر دستاوردهای حوزه کشاورزی در استان قزوین است که نباید به سادگی از آنها گذشت.

استاندار قزوین کاهش مرگ و میر کودکان و افزایش سن امید به زندگی،گسترش تخت های بیمارستانی، توسعه سطح سواد در مناطق شهری و روستایی و ساخت مساجد را از دیگر دستاورهای بدست آمده در چهار دهه اخیر به برکت انقلاب اسلامی یاد کرد.

زاهدی در پایان بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به منظور پاسخ دندان شکن به دشمن تأکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.