رشتخوار –ائمه جمعه شهرستان رشتخوار در خطبه های پر صلابت نماز جمعه بر حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن که لبیک به ندای مقام معظم رهبری است تاکید کردند و گفتند : حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲بهمن دشمن را به زانو در می آورد.

حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲بهمن دشمن را به زانو در می آورد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، امام جمعه فتح آباد رشتخوار گفت: مردم ایران حضورمقتدرانه وعزم راسخ خود رادر ۲۲بهمن به دشمنان نظام نشان خواهند داد وخواب های رنگارنگ آنان را بر ملا خواهند کرد.

حجت الاسلام رجب قربانی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی جامع شهر فتح آباد اظهار داشت: ۲۲ بهمن  روز جشن عزت و اقتدار اسلامی، روز اعلام برائت از دشمن، روز استقامت تا حکومت جهانی امام عصر(عج) و روز تجلی، همبستگی، اقتدار، عزت و سربلندی امت اسلامی ایران است.

وی  ضمن دعوت از همه آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم شریف فتح آباد ورشتخوار درراهپیمایی ۲۲بهمن امسال نیزبه ندای مقام معظم رهبری لبیک خواهندگفت ویک بار دیگر چشم جهانیان راخیره خواهند ساخت.

خطیب جمعه جنگل هم در مصلی جامع این شهر در جمع نماز گزاران گفت: حضور در صحنه، یک وظیفه ملی و دینی است؛ در طول تاریخ هر وقت ملت ایران در صحنه نبوده اند دشمنان کشور ما را تقطیع و ضربات جبران ناپذیری وارد کرده اند.

حجت ا لاسلام روح الله توکلی در خطبه های نماز جمعه جنگل  گفت: اجتماع ملت ما در ۲۲ بهمن امسال ویژه و استثنایی و تماشایی خواهد بود، هم به دلیل اهانت های ترامپ به ملت ایران و هم به خاطر دخالت های اخیری که در کشور انجام دادند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در صحنه ها دستاوردهای زیادی برای نظام اسلامی داشته، اضافه کرد: حمایت از مظلومان یکی از آرمان های انقلاب اسلامی بود که بر همین اساس جمهوری اسلامی از ملت های مظلوم پشتیبانی می کند.

امام جمعه جنگل  در ادامه با دعوت مردم به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال عنوان کرد:دسمن نزدیک ۲۲ بهمن تبلیغات خود را شروع کرده و با این تبلیغات می خواهد از حضور مردم در راهپیمایی جلوگیری کند.

حجت الاسلام توکلی با اشاره به تحرکات جدید ۱۴ نفر از سناتورهای آمریکا برای تشدید تحریم ها علیه جمهوری اسلامی گفت: ایادی استکبار باید بدانند که ملت و نظام اسلامی در مورد تسلیحات موشکی و برد و میزان آن مذاکره نمی کنند چراکه این موضوع داخلی بوده و اجازه دخالت به هیچ کشور خارجی را نمی دهند.

امام جمعه شهر رشتخوار هم باگرامیداشت ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط نظام شاهنشاهی گفت: آنچه انقلاب ما را تبدیل به یکی از رویدادهای بزرگ معاصر نمود، انقلابی بودن، مردمی بودن و معیار الهی داشتن این انقلاب است.

حجت الاسلام احمد طیبی در مصلی علی ابن ابی طالب رشتخوار در جمع نماز گزاران رشتخواری  عموم مردم را به حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد و افزود: امسال قطعا ۲۲ بهمن ضرورتش از سال های گذشته بیشتر بوده، و حضور گسترده مردم خنثی کننده توطئه دشمنان کشور اسلامی است.

وی گفت: ملت با بصیرت ایران در ۲۲ بهمن با حضور گسترده و پر شور و نشاط خود در راهپیمایی، اقتدار و عظمت ایران را به نمایش گذاشته و بار دیگر با آرمان های امام (ره)، شهدا و رهبری تجدید میثاق می کنند.

خطیب جمعه رشتخوار در ادامه خطبه دوم نماز جمعه رشتخوار با بیان اینکه رهبر انقلاب خواستار توجه به خواسته های مردم و شنیدن صدای آنان شدند، گفت: به فرموده ایشان مردم از تبعیض و فساد شکایت دارند که مسئولان باید به این موارد توجه کرده و زمینه های ایجاد آن را از بین ببرند.

حجت الاسلام طیبی گفت: آحاد مردم از مجلس، قوه قضاییه و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی و رفع تبعیض ها مطالبه جدی دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.