امام جمعه مشهد مقدس گفت: هیچ چیز به اندازه راهپیمایی ۲۲ بهمن کفار را به غیظ و غضب نمی‌اندازد.

هیچ چیز به اندازه راهپیمایی ۲۲ بهمن کفار را به غیظ نمی‌اندازد

قدس آنلاین- امام جمعه مشهد مقدس گفت: هیچ چیز به اندازه راهپیمایی ۲۲ بهمن کفار را به غیظ و غضب نمی‌اندازد.
آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر دیروز در خطبه دوم نماز جمعه مشهد مقدس که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با بیان اینکه تطبیق رضایت مردم و رضایت خداوند، اصل ماهیت انقلاب اسلامی است، گفت: مردم چیزی خواستند که خدا آن را می‌خواست و در جهت تحقق این خواست، مردم با سینه خشک به استقبال گلوله داغ حرکت کردند.
امام‌جمعه مشهد مقدس خطاب به جوانان ادامه داد: چرا برای یک مشکل اقتصادی که دشمن برای ما به وجود آورده، ناامید شویم و بگوییم دیگر اصلاح نمی‌شود؟ این روند ۴۰ ساله عمر انقلاب ماست، کجای کره زمین یک کشور توانسته ۴۰ سال با جنگ، تحریم و دشمنی اداره شود؟ آنچه این کشور دارد، رهبری، پایمردی و قدرت شما مردم بود.
وی با بیان اینکه دشمنان ایران به کمتر از نابودی راضی نمی‌شوند، افزود: مردم به انقلاب به خاطر دین وابسته شدند، اینکه در مسجد آتش بزنند، قرآن را بسوزانند برای این است که اهمیت و صلابت دین را از چشم‌ها بریزند، بی دینی را در کشور عادی کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه این آسیب انقلاب است که انقلاب را از خدا و دین جدا کنند، اضافه کرد: مردم از دین طلبکار نیستند، مردم از منتخبان خود طلبکارند، این‌ها نقشه دشمن و شگرد آنان است، برای اینکه شما مردم را از انقلاب جدا کنند که خوشبختانه تاکنون در همه فتنه‌ها شکست خورده‌اند. آیت الله علم الهدی راهپیمایی ۲۲ بهمن را نمایش قدرت و پایداری مردم در این نظام دانست و افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن به نص صریح قرآن، بزرگ‌ترین عبادت است و عناصر متحجری که به این انقلاب نپیوستند و در راهپیمایی شرکت نمی‌کنند، اگر به خدا و قرآن معتقدند، با فضیلت‌ترین عبادت را از دست می‌دهند.
نماینده ولی فقیه تصریح کرد: هیچ چیز به اندازه راهپیمایی ۲۲ بهمن کفار را به غیظ و غضب نمی‌اندازد، آمریکا از دو ماه پیش فعالیت می‌کند، تمام رسانه‌ها و خبرنگارانی که به کشور فرستادند، چشمشان به این است که آیا راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از پارسال پرشورتر است یا خیر؟ امیدواریم این نمایش مردمی و پایمردی مردم در پای ستون خیمه این نظام، دشمن را آنچنان به غیظ و غضب دربیاورد که دیگر از تعقیب ما ناامید شوند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.