قزوین_ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین در پیامی مشترک مردم را به حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

دعوت نماینده ولی فقیه قزوین و استاندار از مردم برای حضور پر شور در راهپیمایی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم 
اِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ (احقاف، ۱۳)

در سی و نهمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شاهد آثار و برکات این انقلاب بزرگ در اقصی نقاط جهان هستیم؛ حرکتی که با بنیان‌گذاری امام خمینی (ره) به پشتیبانی ملت ایران آغاز شد و به رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) ادامه یافت، نام ایران اسلامی را نه تنها در بین مسلمانان بلکه در میان همه مردم آزاده جهان قرین مفاهیم بزرگی چون عدالت‌خواهی و استکبارستیزی کرده است. 

خدای متعال را سپاسگزاریم که علی رغم همه خصومت ها و کینه ورزی های دشمنان و در رأس آن ها شیطان بزرگ، انقلاب اسلامی را در اوج قله عزت، اقتدار و پیشرفت قرار داده است؛ اگرچه شاهد آثار جنگ های سخت و نرم، توطئه های پنهان و آشکار و فتنه گری های استکبار جهانی هستیم؛ اما پیشرفت جمهوری اسلامی در همه ابعاد دینی، علمی، سیاسی و اقتصادی نمایان است. پیشرفت هایی که هر روز بر شتاب آن افزوده می شود.

اینجانبان در آستانه این روز بزرگ و تاریخی از یکایک مردم شریف، مؤمن و انقلابی استان قزوین دعوت می‌کنیم، همه با هم، با هر گرایش و سلیقه‌ای برای تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی، نمایش اقتدار به مستکبران عالم و امیدبخشی به مستضعفین جهان، در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشور و حماسی داشته باشیم.

عبدالکریم عابدینی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

عبدالمحمد زاهدی
استاندار قزوین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.