قزوین_ دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: سرشبکه و یکی از لیدر های اصلی ناآرامی های گذشته که با رسانه های ضدانقلاب نیز در ارتباط بود با تلاش دستگاه‌های امنیتی طی اقدامات مختلف فنی و اطلاعاتی و با هماهنگی دستگاه قضایی استان دستگیر شد.

سرشبکه اصلی آشوب‌های اخیر در قزوین دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در تشریح این خبر گفت: فرد دستگیر شده هماهنگ کننده اصلی بی حرمتی و آتش زدن مساجد، حوزه علمیه و پایگاه‌های بسیج در تمام شهرستان های استان قزوین بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین به برخی از اقدامات فرد دستگیر شده اشاره کرد و اظهار داشت: متهم مبادرت به جمع‌آوری تصویر از اقدامات تخریب گرانه به منظور ارسال به رسانه های بیگانه و ضد انقلاب می‌کرد.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی برخورد با برهمزنندگان نظم عمومی جامعه را از وظایف دستگاه قضایی برشمرد و افزود: دستگاه قضایی بدون هیچ اغماضی با کسانی که با اقدامات آشوب گرانه و تخریبی نظم و امنیت جامعه را برهم می زنند با توجه به امر قانونگذار برخورد خواهد کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: امنیت و احساس امنیت در جامعه برای دستگاه قضایی یک اصل است و در این مسیر کسانی که بخواهند با مقاصد شخصی و با سواستفاده از برخی از مشکلات اقتصادی، صنفی و معیشتی مردم نظم و امنیت جامعه را با اقدامات تخریبی و آشوب گرانه مختل کنند، بدانند که با برخورد قاطع دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.

دادستان عمومی وانقلاب قزوین به گسترش استفاده از فضای مجازی در بین جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: استفاده از فضای مجازی در بین جوانان بسیار افزایش یافته است و دشمن نیز در این مسیر درصدد است تا با استفاده از همین فضای مجازی بسیاری از جوانان را در دام شیطانی خود بیاندازد و از آنان برای رسیدن به مقاصد شخصی خود سواستفاده نماید که لازم است؛ خانواده ها به ویژه پدران و مادران نظارت بیشتری نسبت به فرزندان خود و فعالیت آنان در فضای مجازی داشته باشند.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی در پایان افزود: پرونده فرد دستگیر شده با عناوین مختلف مجرمانه در دادسرای قزوین و در مرحله تحقیقات است که پس از تکمیل و صدور کیفرخواست جهت صدور حکم به دادگاه ارسال می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.