طالقان - فرماندار طالقان با اشاره به افتتاحیه پروژه های این شهرستان در دهه فجر گفت: با حضور استاندار البرز کلنگ احداث بیمارستان و آغاز عملیات گازرسانی به ۱۴ روستای طالقان به زمین زده شد.

آغاز عملیات گازرسانی به ۱۴ روستای طالقان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مصطفی فراهانی، امروز شنبه  در حاشیه بازدید استاندار البرز از این شهرستان، اظهار کرد: افتتاح ساختمان بهداشت و درمان در مساحت یک هزار متر مربع و با هزینه یک میلیارد و ۷۰۰ هزار ریال، راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه پروژه دیگر این شهرستان، ساختمان بهزیستی است که با بیش از یک میلیارد ریال آماده بهره برداری است، خاطرنشان کرد: با حضور استاندار البرز ۲ کلنگ زنی برای بیمارستان این شهرستان  و همچنین گازرسانی به ۱۴ روستای طالقان انجام شد.

فراهانی اضافه کرد: در مجموع تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ علمک گاز در طالقان نصب شده است و در ۲ روستا آماده تزریق گاز است که طی روزهای آینده به شبکه گاز وصل می شود.

فراهانی خاطرنشان کرد: در قالب یک پروژه به هفت روستا گازرسانی شده است و امروز کلنگ زنی یک پروژه گازرسانی دیگر با ظرفیت ۱۴ روستا انجام می شود.

فرماندار شهرستان طالقان با اشاره به ایجاد اشتغال برای ۷۰ نفر با بهره برداری از هتل جدید طالقان، گفت: امروز یازدهمین هتل در این شهرستان افتتاح شد و در نهایت این مجموعه، آماده پذیرایی از مسافران این منطقه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.