فصل جدید لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در حالی آغاز می شود که دو نماینده ایران در روز نخست بدنبال شروعی خوب در این تورنمنت هستند. تراکتورسازی با الاهلی عربستان پیکار خواهد کرد و ذوب آهن به مصاف الدحیل قطر می رود.

تراکتورسازی بدنبال شروعی خوب در آسیا/ کار سخت ذوب آهن برابر پدیده تازه قطر

به گزارش قدس آنلاین، در اولین بازی تراکتورسازی در آسیا این تیم در شهر مسقط عمان میزبان تیم الاهلی عربستان است. در واقع به خاطر رفتارهای دوگانه و تبعیض آمیز AFC تراکتورسازان از میزبانی در تبریز محروم هستند. تراکتورسازی در این فصل به دلیل محرومیت از نقل و انتقالات از سوی فیفا مشکلات زیادی داشت و اکنون در رده دهم جدول لیگ قرار دارد. با این حال قرمزپوشان تبریزی با حضور ساغلام سرمربی ترکیه ای شرایط بهتری پیدا کرده اند و اکنون این مربی باید با استفاده از توانایی های جوانان ایرانی مقابل یکی از قدرتمندترین تیم های عربستان قرار بگیرد. 

الاهلی عربستان فصل گذشته تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد ولی مقابل پرسپولیس شکست خورد و از گردونه رقابت ها کنار رفت. عمر سوما مهاجم سوری مشهورترین بازیکن الاهلی است که شاید به دلیل مصدومیت نتواند مقابل تراکتورسازی بازی کند. تراکتورسازی در اولین بازی باید مقابل قدرتمندترین تیم گروه قرار بگیرد و شاید بتوان این بازی را جدال مدعیان اصلی صعود نامید.

برنامه مسابقات گروه A

تراکتورسازی ایران- الاهلی عربستان ساعت 19

الجزیره امارات - الغرافه قطر ساعت 19

الدحیل قطر - ذوب آهن ایران ؛ رقابت با تیم تازه تاسیس

به گزارش فارس، در گروه B رقابت ها نیز روز دوشنبه تیم ذوب آهن اصفهان به مصاف تیم الدحیل قطر می رود. الدحیل باشگاه تازه تاسیسی محسوب می شود که از مجموع دو باشگاه لخویا و الجیش قطر تشکیل شده و اولین مرتبه است که با این نام در لیگ قهرمانان شرکت می کند. البته لخویا فصل گذشته در لیگ قهرمانان از پرسپولیس شکست خورد ولی الدحیل تیم متمول تر و با امکانات تری است. اکنون نیز صدرنشین لیگ ستارگان قطر محسوب می شود.

یوسف مساکنی، نام تای های و یک بازیکن آرژانتینی به نام مندز از جمله تاثیرگذارترین بازیکن الدحیل است. ذوب آهن ایران هم شرایط بسیار خوبی پیدا کرده و اکنون در رده دوم جدول است هرچند این تیم در آخرین بازی اش در لیگ برتر مقابل سایپا 4 بر 2 شکست خورد اما بازی در اسیا شرایط خاص خود را دارد و بازیکنان هم بسیار با انگیزه هستند. بنابراین از این نظر کار مربیان راحت تر است.ذوب آهن جانشین نفت تهران در لیگ قهرمانان شده و امیر قلعه نویی باید نشان بدهد که در آسیا حرف های زیادی برای گفتن دارد.

برنامه مسابقات گروه B

الدحیل قطر - ذوب آهن ایران ساععت 16:45

لوکوموتیو تاشکند - الوحده امارات ساعت 14:30

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.