اصفهان- دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تاکید کرد: امریکایی ها در تشکیل خاورمیانه جدید شکست خوردند و ناکام ماندند، منحنی عمر امریکا روز به زوال و منحنی اقتدار ایران رو به اوج و صعود می رود.

منحنی عمر امریکا رو به زوال می‌رود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، امروز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن مردم اصفهان همچون سایر ایرانیان بلوغ سیاسی خود را نشان دادند و با مشت های گره کرده و سر دادن شعارهای «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسراییل» به میدان امام خمینی(ره) آمدند.

ایستگاه های صلواتی در مسیر خیابان های سپاه و حافظ توسط نهادهای خودجوش مردمی دایر شده  بود و از راهپیمایان پذیرایی می کردند، عده ای دیگر مشغول توزیع پلاکاردهایی که بر روی آن نوشته شده تا «آخر ایستاده ایم»، «بصیرت انقلابی»، «انقلابی می‌مانیم» در میان مردم بودند.

مردم انقلابی اصفهان با بانگ هایی بلند و رسا فریاد می زدند: «فتنه‌گر بی‌حیا ننگت باد، نوکر امریکا شرمت باد»، «ملت ما بیدار است، از فتنه‌گر بیزار است»، «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»  

امروز مسؤلان نیز به میان مردم آمده بودند و همسو با آنها در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری در خاطرات انقلاب اسلامی ورق زدند.

مردم ولایتمدار اصفهان در کنار سایر مردم ایران حماسه ای به پاسداشت جمهوریت اسلامی خود به پا کردند و بر استحکام نظام و انقلاب صحه گذاشتند و به پاسداشت خون شهدا بار دیگر به صحنه آمدند.

مردم اصفهان ۲۲ بهمن امسال بار دیگر ابهت حضور و حمایت خود از انقلاب را به دشمنان نشان دادند و بار دیگر عزت و اقتدار ایران را بیمه کردند.

رسانه های ضد انقلاب نتوانستند بین ملت، حکومت و مسؤلان شکاف ایجاد کنند

ساعتی پس از حضور پر شور مردم در میدان امام خمینی(ره) دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا سخنرانی کرد.

سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی گفت: عملیات روانی و جنگ شبکه های مجازی و رسانه های ضد انقلاب نتوانسته است بین ملت، حکومت و مسؤلان فاصله و شکاف ایجاد کند و به برکت اسلام و اهل بیت(ع) جوانان ما با حمایت از ارکان نظام و رهبری، ایرانی پیشرفته، قدرتمند و آباد را خواهند ساخت.

وی اظهارکرد: انقلاب اسلامی در شرایطی به سر می برد که تغییرات سیاسی و اقتصادی همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است، اما بنیادی ترین اصل نظام هستی که در این تغییرات تاثیر گذار است، عامل حرکت، زمان و فطرت است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: با گذشت ۳۹ سال از پیروزی انقلاب اسلامی قوی تر شده ایم، این در حالی است که امریکایی ها، صهیونیست ها و برخی از دشمنان حقیر ایران در جنوب خلیج فارس در شرایط بدی به سر می برند.

وی تصریح کرد: منحنی عمر امریکا روز به زوال است و منحنی اقتدار ایران رو به اوج و صعود می رود.

سردار صفوی یادآور شد: دیروز شاهد سرنگونی هواپیمایی F۱۶ رژیم صهیونیستی بودیم، اتفاقی که به دنبال آن اسراییل از قدرت سوریه در بهت فرو رفته است؛ امریکایی ها حتی در تشکیل خاورمیانه جدید نیز شکست خوردند و ناکام ماندند.

وی ادامه داد: با توجه به تلاش فتنه گران برای اخلال در نظام، باید برای حفظ انسجام اقتدار ملی، حمایت و پشتیبانی ملت از ارکان نظام، رهبری، دولت و سه قوه تلاش کرد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا  گفت: هم اکنون یکسال از آغاز برنامه ششم کشور می گذرد، مردم استان اصفهان انتظار دارند در برنامه ششم تکلیف وضعیت آب، هوا و اشتغال را بدانند، بشارت می دهم به فضل الهی در برنامه ششم در بخش آب و خاک و مبارزه با مشکلات زیست محیطی سرمایه های خوبی برای حل مشکلات تخصیص یابد.

وی تاکید کرد: بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب شما مردم اصفهان پیشتاز پیروزی انقلاب اسلامی بوده‌اید و پرچم عدالت‌خواهی، انقلابی خواهی و گفتمان ضد فساد، ضد تبعیض و ضد استکبار را در جهان بر افزاشته‌اید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.