تولیت آستان قدس رضوی گفت: کالایی که به عنوان «رضوی» مزین است، باید از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و شاخص‌های کیفی فراتر از استانداردهای معمول داشته باشد.

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جمع کارگران کارخانه هبلکس رضوی بیرجند، خاطرنشان کرد: با تبلیغات نمی‌توان کیفیت یک محصول را به مشتری القاء کرد، آن چیزی که کیفیت یک کالا را اثبات می‌کند، تجربه استفاده از آن است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: کالایی که به عنوان «رضوی» مزین است، باید از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و شاخص‌های کیفی فراتر از استانداردهای معمول داشته باشد.
وی تصریح کرد: در کارخانه هبلکس رضوی علاوه بر حفظ ظرفیت موجود، باید در جهت توسعه خط تولید و افزایش نیروی انسانی متخصص گام برداشته شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: زمینه برای توسعه کارخانه هبلکس رضوی وجود دارد.این امکان فراهم است که سود این مجموعه صرف توسعه یافتگی آن شود.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: با امکانات و نیروی انسانی موجود نباید مشکل اقتصادی در کشور داشته باشیم. با بهره گیری بهینه از همین ظرفیت‌‎ها می‌توان از مشکلات اقتصادی عبور کرد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.