تربت جام ـ در راهپیمایی امروز، اقشار مختلف شیعه و سنی با حضور پرشور خود، مواضع خویش را با بانگ رسای توحید «الله اکبر» و « خامنه ای رهبر» به جهانیان اعلام کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور شیعه و سنی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، راهپیمایان که صبح امروز ساعت ۹ و سی دقیقه مسیر خود را از میدان شهدا به طرف خیابان شهید بهشتی آغاز کردند با شعارهای ضد استکباری و دشمن شکن حضور پرشوری داشتند.

حضورحماسی با نمایش وحدت ملی در مراسم ۲۲ بهمن

مهدی رمضانی یکی از فرهنگیان جوان با حضور خود در این راهپیمایی گفت: با حضور پر شور و حماسی با نمایش وحدت ملی خود در صفوف بهم پیوسته در راهپیمایی عظیم این روز بزرگ، ضمن خنثی ‌سازی توطئه دشمنان قسم خورده ملت ایران، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان کوبیده و ادامه دهنده راه شهیدان هستیم.

یک مدرس دانشگاه هم گفت: مردم تربت جام همگام و همزمان با امت بزرگ اسلامی ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن خروش انقلابی خود را فریاد خواهند زد و با این حضور با ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) و شهدای عزیز بیعت خواهند کرد.

یکی از کسبه تربت جام هم گفت: ۲۲بهمن ماه، یادآور روزهای شیرینی است که ملت مومن، انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی با پیروی از رهبر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) توانست از زیر یوغ نظام استبدادی وابسته به بیگانه نجات پیدا کند و مسیر پیشرفت و ترقی را با توجه به ارزش های الهی، بخصوص عدالت در عرصه اجتماعی به سرعت بپیماید.

اقیانوس عظیم مردمی، رمز وحدت است

در ادامه این مراسم مشاور فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی در مراسم راهیپمایی از حضور پرشور مردم تربت جام تقدیر کرد و افزود: این اقیانوس عظیم مردمی رمز وحدت است و مشت های گره خورده شما بر پیشانی بدخواهان وارد آمد و با اتحاد و یکپارچگی توانسته اید با گذشت چهل سال از عمر با برکت انقلاب، استقامت خود را به جهانیان نشان دهید.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی زاده گفت:خون هزاران شهید این انقلاب را آبیاری کرده است و شما جوانان، رزمندگان، علمای دینی و آحاد مردم پرچمدار عزت و افتخار کشور هستید و باید آرمان های الهی این انقلاب فرا گیر شود و اکنون این نظام اسلامی رقیب نظام سلطه گردیده و حضور اجتماعی مردم در مراسم ۲۲ بهمن  قطعا به اهداف و آرمان های این انقلاب کمک خواهد کرد.

وی گفت: امت اسلامی بیدار شده است و ملت های مظلوم اسلامی از انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو در مقابل توطئه های استکبار است و اکنون محور مقاومت عرصه را بر دشمنان اسلام تنگ کرده و اجازه خود نمایی به امریکا و اسرائیل نخواهد داد.

مشاور فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی در ادامه تاکید کرد: مشروعیت این انقلاب ولایت فقیه است و ما به تاسی از منویات مقام معظم رهبری و پرچمی بر افراشته از قرآن در مسیر ولایت حرکت خواهیم کرد و با اقتدار پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.

آتش کشیدن پرچم استکبار و قرائت قطعنامه راهپیمایی

درپایان این مراسم راهپیمایان با آتش کشیدن پرچم استکبار و قرائت قطعنامه راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن ماه یکهزار و۳۹۶ در سایه نعمت اسلام و ولایت، تحت رهبری امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) و مقام معظم رهبری مواضع خویش را با مواضع خویش را با بانگ رسای توحید  «الله اکبر» و « خامنه ای رهبر»به جهانیان اعلام کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.