رشتخوار -مردم ولایت مدار و همیشه درصحنه رشتخوار با شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و فریاد مرگ بر امریکا مرگ بر اسراییل، بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

فریاد انزجار از اسکتبار جهانی در رشتخوار

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حضور مردم رشتخوار در سه نقطه از شهرهای رشتخوار، جنگل و فتح آباد از توابع این شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ صحنه هایی تماشایی از دشمن شناسی و زمان شناسی رقم زد.

در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، اقشار مختلف مردم ولایت مدار و انقلابی رشتخوار از زن و مرد و پیر و جوان درسالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند و بار دیگر با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، شهیدان، انقلاب و نظام اسلامی تجدید میثاق کردند.

شرکت‌کنندگان رشتخواری در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن با سردادن شعارهای مختلف اوج بصیرت خود را به نمایش و بار دیگر انسجام ملی و اقتدار نظام اسلامی و انزجار خود را از سیاست‌های استکبار جهانی در کشورهای اسلامی اعلام کردند.

فرماندار  رشتخوار در این مراسم با تقدیر از ملت شریف ایران برای رقم زدن ۲۲ بهمن تماشایی و بی نظیر گفت: حضور گسترده مردم  در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می دهد آنها همچنان پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

خالقداد عرب در جمع مردم رشتخوار گفت: این حضور پرشور و باشکوه، پاسخی به توطئه‌های جدید آمریکا علیه ملت ایران است.

وی افزود: حضور به موقع و تماشایی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

امام جمعه جنگل هم  که سخنران اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن در رشتخوار بود در جمع مردم گفت: مردم ایران با حضور پرشور و حماسی خود بار دیگر به دشمنان ثابت کردند که ملت ایران مقاوم است و همواره در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.

حجت الاسلام روح الله توکلی با تقدیر از حضور با شکوه و معنوی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: تکلیف مردم در قبال خون شهدا و جمهوری اسلامی حفظ انقلاب و دفاع از استقلال آزادی و جمهوری اسلامی با وحدت و همراهی ملت است.

وی دستاورد های علمی، اقتصادی، نظامی و وحدت بین قومیت ها را از دستاورد های انقلاب اسلامی ذکر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.