کرج- معاون امور سینمایی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با ابراز خرسندی از کیفیت میزبانی کرج در جشنواره سی وششم فیلم فجر گفت: به طور میانگین ۸۰ درصد ظرفیت سالن های سینما در اکران فیلم های جشنواره فجر استفاده شده است.

استقبال ۸۰ درصدی از فیلم های جشنواره فجر در کرج

ابراهیم شریفی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: مجموع فیلم های انتخاب شده برای اکران در استان البرز خوشبختانه با رغبت سینما دوستان مواجه شد و جوایز تعلق گرفته به فیلم های اکران شده در البرز نیز موید این موضوع است که در انتخاب فیلم ها خوب عمل شده است.

وی با بیان اینکه جانمایی و انتخاب سینماها برای اکران فیلم های جشنواره فجر در البرز  مناسب بوده است گفت: در هر ۲ سینمای ساویز و پرشین میزان حضور تماشاگران بسیار خوب بوده است و گاها در برخی فیلم ها شاهد ازدحام جمعیت نیز بوده ایم.

معاون امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ادامه داد: البرز برای ششمین سال میزبان جشنواره فیلم فجر بود و معتقدم این دوره از حیث کمی و کیفی در بالاترین سطح به انجام رسید.

شریفی با اشاره به رضایت مندی مردم در نظرسنجی های صورت گرفته گفت: سینما دوستان از نوع انتخاب فیلم ها و شرایط اکران آن رضایت داشته اند و این اتفاق نقطه روشن این تلاش بوده است.

وی در پایان از اعلام آمار دقیق مخاطبان جشنواره فیلم فجر در البرز در ۲۴ ساعت آینده خبر داد و گفت: میزان حضور مخاطبان در حال بررسی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.