گیلان- فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه طرح«مطلوب‌سازی برنج» از ابتدای سال زراعی جدید در گیلان اجرا می‌شود، گفت: اجرای این طرح سبب افزایش تولید ۲۵ تا ۳۰ درصدی برنج در استان می‌شود.

طرح «مطلوب‌سازی برنج» از ابتدای سال زراعی جدید اجرا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سپاه گیلان،سردار محمد عبدالله‌پور اظهار داشت: وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفاظت از انقلاب، دستاوردهای آن و حمایت از مردم است.

فرمانده سپاه قدس گیلان حفظ امنیت موادغذایی را موضوعی جدی در حوزه دفاعی کشور دانست و عنوان داشت: برنج از کالاهای پر مصرف کشور است و سازمان جهاد کشاورزی با همکاری بسیج جامعه مهندسان کشاورزی طرح «مطلوب‌سازی برنج» را اجرا می‌کند.

سردار عبدالله‌پور برنج را یکی از مهم‌ترین محصولات غذایی کشور دانست و خاطرنشان کرد: در طرح«مطلوب‌سازی برنج» ۳۰۰ مهندس کشاورزی بسیجی در ۳۰۰ روستای استان گیلان و با همکاری ۶ هزار کشاورزی تلاش می‌کنند تا میزان تولید برنج استان را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح سبب افزایش تولید ۲۵ تا ۳۰ درصدی برنج در استان گیلان می‌شود تصریح کرد: اجرای این طرح گامی در حوزه اقتصاد مقاومتی است که سبب رفع کمبود برنج در کشور می‌شود.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اعلام اینکه مراحل اجرایی این طرح بیش از یکسال است که در حال انجام است ابراز داشت: مراحل آموزشی این طرح تا اسفند امسال به پایان رسیده و با آغاز سال زراعی جدید در استان گیلان اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.