اصفهان _ فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه این فرماندهی از دهه فجر سال گذشته تا دهه فجر امسال بیش از ۱۰ میلیون خدمت در بخش های مختلف به مردم ارائه کرده است، از کسب بالاترین رتبه رضایتمندی مردم در بین دستگاه های دیگر خبر داد.

ارائه بیش از ۱۰ میلیون خدمت پلیس اصفهان به مردم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، معجزه الهی قرن ۲۱ بود که با مجاهدت ها و تلاش های امام راحل و شهدای گرانقدر به بار نشست و آرزوی دیرینه شیعیان و دوستداران اهل بیت(ع) از صدر اسلام تا کنون برای برپایی حکومت برآمده از دین مبین اسلام را تحقق بخشید و به لطف و یاری خداوند متعال امروز آوازه این انقلاب در تمام اقصی نقاط دنیا پیچیده است.

وی افزود: دشمنان انقلاب از ابتدای شکل گیری آن، تمام تلاش خود را بکار بستند تا این نظام مردمی را با شکست مواجه سازند و در این میان از توطئه ها، فتنه ها، تفرقه افکنی و ترور شخصیت ها گرفته تا به راه انداختن جنگ هشت ساله و تحریم های اقتصادی و تهاجم فرهنگی کوتاهی نکردند اما همه دنیا دیدند که مردم ایران با توکل بر خدا، اتحاد و همبستگی‌ ملی و پشتیبانی از ولایت این نظام برگرفته از مبانی الهی را سرپا نگهداشتند تا پرچم آن را به دست صاحب اصلی اش یعنی حضرت ولی عصر (عج) خواهند سپرد.

سردار معصوم بیگی مردمی شدن پلیس را یکی از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: پلیس اسلامی که به برکت انقلاب اسلامی درفجر ۵۷ تشکیل شد، با پلیس قبل از انقلاب فرق های بسیاری دارد و فرق اساسی آن هم در مردمی بودن و پیروی از دستورات دینی است که با دارا بودن همین ویژگی ها توانسته در طول ۳۹ سالی که از عمر پربرکت انقلاب می گذرد، امنیت وصف ناپذیری به مردم هدیه کند.

سردار معصوم بیگی در ادامه خدمت رسانی نیروی انتظامی به مردم بعد از پیروزی انقلاب را یکی از شاخص های این نیروی مردمی و انقلابی برشمرد و اظهار داشت: پلیس پس از انقلاب تمام تلاش خود را در جهت خدمت رسانی بهتر و با کیفیت تر به مردم به کار بسته و بعد از جنگ تحمیلی نیز در عرصه های مختلف دیگری همچون عرصه اقتصادی، فرهنگی و اخلاقی و اجتماعی توانسته امنیت و آرامش جامعه را حفظ و ارتقاء ببخشد.

این مقام مسئول با اشاره به رشد خدمت رسانی پلس اصفهان به مردم در یکسال گذشته گفت: از دهه فجر سال ۹۵ تا دهه فجر امسال بیش از ۱۰ میلیون خدمت در بخش های مختلف از جمله تشکیل پرونده در کلانتری ها و رسیدگی به شکایات مردمی، پاسخگویی به تماس های مردمی با سامانه های ۱۱۰ و ۱۹۷، خدمات تشخیص هویت و انگشت نگاری، صدور و تمدید گذرنامه، رسیدگی به صلاحیت واحدهای صنفی متقاضی پروانه کسب، شماره گذاری، صدور گواهینامه، تعویض پلاک خودرو و موتورسیکلت، صدور دفترچه برای ناوگان حمل و نقل مسافربری، استرداد اموال مالباختگان، ارائه مشاوره و راهنمایی در واحدهای مشاوره و مددکاری کلانتری ها، ارائه آموزش همگانی توسط مربیان نیروی انتظامی، برپایی نمایشگاه های آسیب های اجتماعی در مدارس و محافل مردمی و ... ارائه شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان از تقویت بخش خدمت رسانی پلیس اصفهان به مردم در دهه چهارم انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: طرح ها و اقدامات خوبی در این زمینه آغاز شده که از آن جمله می توان به راه اندازی قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل، اجرای طرح های ذوالفقار، طرح تحرک و طرح تحول کلانتری ها و پاسگاه ها، پیشرفت های علمی وآزمایشگاهی، کشف سریع جرایم و رسیدگی به پرونده ها و بازگرداند اموال مسروقه به مالباختگان و ...اشاره کرد.

فرمانده انتظامی استان از رتبه برتر این فرماندهی در کسب بالاترین میزان رضایتمندی مردمی بین دستگاه ها و نهادهای دیگر خبر داد و اظهار داشت: یکی از مسائلی که برای نیروی انتظامی مهم بوده و همواره در دستور کار مسئولان این نیرو قرار دارد رضایت مردم است و تاکنون توانسته ایم به این هدف بزرگ خود دست یابیم.

سردار معصوم بیگی، خاطر نشان کرد: تماس های مردمی که با سامانه ۱۹۷ پلیس استان برقرار شده حاکی از رضایتمندی بالای مردم از عملکرد ماموران است به طوری که از دهه فجر سال گذشته تا دهه فجر امسال تعداد ۴ هزار و ۴۲۹ مورد تقدیر شهروندان از عملکرد کارکنان پلیس استان در این سامانه به ثبت رسیده است.

سردار معصوم بیگی ضمن آرزوی سربلندی بیش از پیش برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آینده ای روشن و پراز موفقیت برای مردم مومن، همیشه درصحنه و ولایتمدار اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: ما تلاش می کنیم ابتدا بنده خوبی برای خداوند و سپس سربازی فداکار و مخلص برای ولایت و خادمانی بی منت برای مردم باشیم.

کشف محموله جاساز ۲۳۸ کیلویی تریاک در پژو ۴۰۵

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان از کشف ۲۳۸ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ خبر داد.

سرهنگ سید تقی حسینی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در ادامه سلسله اقدامات مقابله ای خود با باندهای قاچاق و سوداگران مرگ با اشرافیت در جریان انتقال محموله موادمخدر به وسیله یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ از شهرهای جنوبی به سمت مرکز کشور قرار گرفته و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات مشترک با ماموران انتظامی شهرستان "اردستان" خودرو حامل مواد افیونی را شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ حسینی بیان داشت: در بازرسی از خودرو، ۲۳۷ کیلو و ۸۲۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف و راننده آن نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اشاره به اشرافیت بالای پلیس بر باندها و شبکه های قاچاق مواد افیونی گفت: با اقدامات علمی و تخصصی و هوشمندانه ماموران، استان اصفهان برای سوداگران مرگ ناامن شده است.

محموله لوازم خرازی میلیاردی قاچاق در شهرضا توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اعلام کرد: یک دستگاه کامیون کشنده حامل محموله لوازم خرازی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال توسط ماموران انتظامی شهرستان شهرضا شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ محمد حسین بابا کلانی گفت: ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کشنده، ۲۶۶ کارتن لوازم خرازی قاچاق بارگیری شده بودند کشف شد. کارشناسان ارزش این محموله کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند و در این خصوص راننده دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

افتتاح نمایشگاه دائمی پیشگیری از اعتیاد در شاهین شهر

نمایشگاه دائمی پیشگیری از اعتیاد به همت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در فرهنگسرای ادب و هنر شهرستان شاهین شهر افتتاح شد.

 سرهنگ سید تقی حسینی رئیس پلیس مبارزه با موا مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه دائمی پیشگیری از اعتیاد گفت: این نمایشگاه با عنوان «این راه پایانش معلوم است» با همکاری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی و شهرداری شاهین شهر در فرهنگسرای ادب و هنر شهرک گلدیس این شهر افتتاح شد.

این مقام مسئول عنوان داشت: نمایشگاه مذکور در مساحتی بالغ بر ۴۰۰ متر مربع دایر شده و طبق هماهنگی صورت گرفته با فرمانداری و سایر دستگاه های دولتی و غیر دولتی در سطح شهرستان به صورت روزانه عموم مردم می توانند از این نمایشگاه بازدید نمایند.

سرهنگ حسینی، مدیران مدارس، دانشگاه ها، ادارات دولتی، کارخانجات و شرکت های خصوصی و غیره می توانند با هماهنگی قبلی به صورت گروهیاز نمایشگاه بازدیدکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.