کرج- استاندار البرز با تاکید بر اینکه واحدهای تولیدی و اشتغالزا باید مورد حمایت قرار بگیرند خواستار دریافت حداقل عوارض از این واحدها از سوی شهرداری ها شد.

شهرداری ها حداقل عوارض را از تولیدکنندگان بگیرند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد علی نجفی صبح امروز چهارشنبه در حاشیه بازدید از یک گلخانه کشت محصولات کشاورزی ودارویی اظهارکرد:تولیدکنندگانی که محصولاتی سالم در اختیار مردم قرار می دهند و فعالیت شان موجب اشتغالزایی است با ارائه تسهیلات لازم مورد حمایت قرار می گیرند.

وی با اشاره به مشخصه های این واحد تولیدی گفت:‌ مجموعه های کشاورزی نوین در عین اینکه محصولات عاری از کود و سموم دفع آفات را تولید می کنند توانسته اند جمعی از فارغ التحصیلان رشته کشاورزی را مشغول به کار کنند.

استاندار البرز خواستار حمایت و همراهی شهرداری ها از مراکز تولیدی کشاورزی شد و گفت: در این بخش شهرداری ها باید با درنظر گرفتن حداقل عوارض شهری، حمایت های لازم را صورت دهند و در بخش بازاریابی ها نیز زمینه توسعه کار را فراهم کنند.

نجفی از آمادگی استان برای پرداخت وام و تسهیلات ارزان قیمت در جهت رونق تولید، خبر داد و گفت: در این راستا در سال جاری اقدامات موثری در سطح استان رقم خورده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.