اهواز- فرمانده انتظامی استان گفت: نیروی انتظامی پاسدار و حافظ امنیتی است که مردم ایجاد می کنند.

نیروی انتظامی پاسدار و حافظ امنیتی است که مردم ایجاد می کنند

به گزارش قدس آنلاین، نشست هم اندیشی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با سران طوایف، ریش سفیدان، متنفذین و معتمدین و افراد اثر گذار اجتماعی با محوریت کاهش ناهنجاری های اجتماعی با حضور سردار "حیدر عباس زاده" فرمانده انتظامی استان، معاونان، روسای پلیس های تخصصی، فرماندهان برخی شهرستان ها و بیش از ۲۰۰ نفر از معتمدین اجتماعی، سران طوایف و بزرگان اقوام عرب، بختیاری، لر و سایر اقوام استان در سالن همایش طلائیه شهرستان اهواز برگزار شد.
سردار عباس زاده در سخنانی ضمن تقدیر از حضور باشکوه و گسترده مردم خوزستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار داشت: مردم خوزستان بسیار با ارزش، ولایت مدار و شهید پرور هستند و ما افتخار می کنیم در عرصه تامین نظم و امنیت داخلی استان خدمتگذار این مردم باشیم.
وی ادامه داد: مردم خوزستان در تاریخ معاصر قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با استعمار پیر انگلیس همه قومیت های این استان بودند، مقابله کردند و سند افتخاری در کارنامه خوزستان ثبت شده است و در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در همه مقاطع هر زمانی که نیاز بوده آگاهانه و باشعور حضور پیدا کردند که صحنه برجسته آن، دوران هشت سال دفاع مقدس بوده است.
فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه در همه جا امنیت را خود مردم ایجاد می کنند، تاکید کرد: اگر مردم در تولید امنیت کوتاهی کنند، پلیس در همه جا نمی تواند موفقیت صد در صد داشته باشد .
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی حافظ و پاسدار امنیتی است که خود مردم ایجاد کرده اند و ما هم تلاش می کنیم با همکاری و همراهی مردم ولایت مدار خوزستان امنیت را به گونه ای که در شأن مردم شریف استان است، تامین کنیم.
سردار عباس زاده اظهار داشت: نیروی انتظامی در همه موضوعات و جرائم خشن که فراوانی آن در هر یک از نقاط استان نگرانی و دغدغه های مردم را افزایش دهد، با قدرت و جدیت ورود پیدا می کند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در مسائل امنیتی و جرائم خشن و سرقت ها با برنامه ریزی و راهکارهای اجرایی مناسب و امکانات موجود ورود پیدا می کند، اذعان کرد: به لطف خداوند متعال و تلاش های صادقانه همکارانم در هفت ماه گذشته حدود هزار فقره جرائم خشن مانند سرقت های بعنف، تیراندازی ها و .. نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است. 
وی افزود: هر هفته در کلیه شهرستان های سراسر استان نشست هایی به صورت مستمر برگزار می شود و کلیه جرائم و حوادث که در سطح استان رخ داده و نیاز به پیگیری دارند، به صورت عمیق تجزیه و تحلیل و پیگیری می شوند.
فرمانده انتظامی خوزستان در سخنانی بیان داشت: این وعده را می دهم که به امید خداوند متعال و با برنامه ای که در دستور کار پلیس است، امنیت قابل قبولی که رضایت مندی مردم را از احساس امنیت که بالاتر از خود امنیت است، انجام بدهیم.
وی در ادامه گفت: نیروی انتظامی با افرادی که مخل نظم و امنیت عمومی هستند برابر قانون و مقررات مجدانه و با قاطعیت برخورد خواهد کرد.
سردار عباس زاده تصریح کرد: در مدت هفت ماه گذشته اکثر تیراندازی هایی که اتفاق افتاده بالای ۸۰ درصد از عاملان آنها شناسایی و دستگیر شده اند.
 فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه نقطه نظری در خصوص عملکرد نیروی انتظامی را با شماره تماس ۱۹۷ منتقل کنند.
براساس این گزارش، در این نشست، تعدادی از بزرگان طوایف، منتخبین اقوام و معتمدین اجتماعی به بیان نظرات و دیدگاه های خود در خصوص مسائل و آسیب های جامعه پرداختند و ضمن حمایت از برنامه ها و عملکرد نیروی انتظامی بر لزوم تعامل هر چه بیشتر در جهت رفع چالش ها و مشکلات اجتماعی  تاکید کردند.
شایان ذکر است در ادامه برنامه های متنوعی از قبیل اجرای سرودهای محلی و کلیپ های اقدامات و اقتدار پلیس در سطح استان خوزستان و کلیپ آسیب های تیراندازی غیر مجاز و پیامدهای منفی آن پخش شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.