گلبهار-لغزندگی خیابان باعث واژگونی و مصدوم شدن راننده خودرویی در شهر گلبهار شد.

واژگونی خودرو بر اثر لغزندگی خیابان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در ساعت ۱۲:۱۴ امروز  وقوع یک مورد واژگونی خودرو در بلوار استقلال شهر گلبهار  توسط شهروندان به سامانه  ۱۲۵  آتش نشانی گلبهار اعلام شد.

مسعود روضه خوان سرپرست آتش نشانی شهر گلبهار به خبرنگار قدس آنلاین گفت: ب محض دریافت خبر  اکیپ امداد ونجات واطفای حریق آتش نشانی  گلبهار به محل اعزام گردید و فورا عملیات  محصور نمودن محل حادثه , ایمن سازی  و جلوگیری از وقوع احتمالی حریق توسط تیم امداد و نجات  آتش نشانی  انجام  پذیرفت .

وی در تشریح  چگونگی وقوع  حادثه  گفت: راننده جوان خودروی  پراید حادثه دیده به علت سرعت بالا و لغزندگی خیابان  پس از خارج شدن  از خیابان  و عبور  از جدول  و برخورد با درخت  واژگون گردیده و مجددا به خیابان برمی گردد. خوشبختانه نحوه حادثه طوری بوده است که تا رسیدن عوامل امداد و نجات  راننده خود از خودرو خارج گردیده است.

روضه خوان همچنین اضافه کرد:  با توجه به مصدوم  شدن راننده خودروی حادثه دیده  ضرورت حضور  عوامل اورژانس و انتظامی  احساس  شد که با تماس با  عوامل اورژانس و انتظامی  آنان نیز در محل حادثه  حضور پیدا کردند.

سروان هاشم پناهی  سرپرست راهنمایی و رانندگی گلبهار نیز در مورد علت  وقوع  حادثه  به خبرنگار قدس گفت: لغزندگی خیابان  به علت  بارش باران و عدم  توانایی  راننده  در کنترل خودرو  از  مهمترین علل  وقوع  حادثه بوده است  .

گفتنی است  تقاطع های  شهر گلبهار متاسفانه به چراغ های  فرماندهی  سه زمانه  مجهز  نمی باشد  که این  مهم  باعث بروز  تصادفات  متعددی در این شهر شده است.  همچنین خیابان های شهر گلبهار  به دلیل خلوت بودن باعث می شود که برخی رانندگان با سرعت غیرمجاز برانند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.