کرمانشاه- مدیرعامل بیمه سلامت کشور گفت: بیمه سلامت با هدف پوشش اقشار مختلف از چند میلیون نفر آغاز شد و اکنون ۴۱ میلیون نفر در سراسر کشور تحت پوشش این بیمه هستند.

۴۱ میلیون ایرانی زیرپوشش بیمه سلامت هستند

به گزارش قدس آنلاین، طاهر موهبتی در نشست با اصحاب حوزه سلامت استان که پیش از ظهر امروز در سرسرای هتل پارسیان کرمانشاه  برگزار شد، اظهار داشت: بیمه سلامت با هدف پوشش اقشار مختلف از چند میلیون نفر آغاز شد و اکنون ۴۱ میلیون نفر در سراسر کشور تحت پوشش این بیمه هستند.

مدیرعامل بیمه سلامت کشور ادامه داد: بیشترین حجم زیان انباشته در بیمه سلامت مربوط به سال ۹۵ است و در این حوزه باید آسیب‌شناسی شده و به آن توجه شود.

وی افزود: بیمه سلامت برای افراد بی بضاعت و اقشار آسیب‌پذیر است و متاسفانه مشکلی که ما در این زمینه با آن مواجه هستیم این است که حتی کسانی که دارای تمکن مالی هستند نیز زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند و این عادلانه نیست.

موهبتی گفت: یکی دیگر از مشکلات حوزه سلامت هم‌پوشانی همزمان بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت برای بعضی از افراد است ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در سراسر کشور تحت پوشش بیمه سلامت و بیمه تامین اجتماعی هستند.

موهبتی اضافه کرد: از تمامی تلاشگران عرصه سلامت که با وجود مطالبات یکساله همچنان با عشق به مردم عزیز خدمت رسانی می‌کنند قدردانی می‌کنم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.