نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در واکنش به اتهامات آمریکا حمایت بی قید وشرط این کشور از سیاست های تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی را منبع اصلی ناامنی در خاورمیانه برشمرد.

مداخلات آمریکا منجر به پیامدهای مصیبت‌بار در منطقه شده‌ است

به گزارش قدس آنلاین،   نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در نیویورک در پاسخ به اظهارات امروز نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل بیانیه ای به این شرح صادر کرد.

نماینده دائم آمریکا در جریان نشست توجیهی شورای امنیت که روز ۱۴ فوریه ۲۰۱۸ برگزار شد، بار دیگر اتهامات بی اساس خود را در مورد آنچه وی نقش بی ثبات کننده ایران در سوریه توصیف کرد، تکرار کرد. در حالیکه واقعیت‌ها حاکی از تلاش‌های صمیمانه ایران برای تنش زدایی در سوریه است و این دولت آمریکا است که مانع هرگونه تلاش در این جهت می باشد.

نقش آمریکا در گسترش داعش و تروریسم در منطقه غیر قابل انکار است، ماجراجویی ها و مداخلات غیر قانونی آمریکا در کشورهای مختلف منطقه به ویژه عراق، لیبی، سوریه، لبنان و افغانستان منجر به بی ثباتی در این کشورها و پیامدهای مصیبت‌بار در منطقه شده‌ است. اظهارات نماینده آمریکا در این جلسه و ادامه حمایت بی قید و شرط آن از سیاست‌ها و فعالیت‌های غیر قانونی و تجاوزگرانه رژیم اسرائیل تبدیل به منبع اصلی ناامنی و بی ثباتی در خاورمیانه شده است.

به گزارش مهر نیکی هیلی در جلسه امروز چهارشنبه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای بررسی وضعیت سوریه با اشاره به ساقط شدن جنگنده متجاوز رژیم صهیونیستی توسط ارتش سوریه در روزهای گذشته ادعا کرد: اسرائیل حق داشته است که از خود دفاع کند!

وی بدون توجه به بارها تجاوزگری این رژیم مدعی شد: شبه‌ نظامیان مورد حمایت ایران یک پهپاد به اراضی اسرائیل ارسال کردند دوباره همان کاری را کرد که همیشه می کند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.