اصفهان- مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان اصفهان گفت: ۱۱ هزار و ۴۱۵ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش ۵۰ میلیارد و ۶۶۱ میلیون تومان از صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان اصفهان به مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است.

پرداخت ۵۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان استان اصفهان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان اصفهان، سید مجتبی حجازی با اشاره به اینکه صندوق امداد ولایت از اواخر سال ۹۵ در اصفهان شروع به فعالیت کرده است، اظهار کرد: تاکنون ۱۱۱ هزار و ۲۶۴ نفر از مددجویان و نیکوکاران گران‌قدر اصفهانی در این صندوق سپرده‌­گذاری کرده­‌اند که مجموع سپرده‌های جذب شده بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه این صندوق با هدف کمک به ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و پرداخت وام با شرایط آسان به نیازمندان تأسیس شده است، گفت: تا نیمه اول بهمن ماه سال جاری، ۱۱ هزار و ۴۱۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش ۵۰ میلیارد و ۶۶۱ میلیون تومان از صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت و دیگر نیازمدان پرداخت شده است.

حجازی با اشاره به اینکه تسهیلات در دو بخش اشتغال و کارگشایی به نیازمندان پرداخت شده است، افزود: ۲۸ میلیارد و ۹۴۱ میلیون تومان از کل مبلغ تسهیلات پرداختی مربوط به ۱۰ هزار و ۶۰ مورد وام کارگشایی و ۲۱ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان دیگر صرف پرداخت هزار و ۳۵۵ مورد تسهیلات اشتغال مددجویان بوده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان اصفهان ادامه داد: تسهیلات اشتغال زایی در زمینه‌های خدمات توزیعی، طرح‌های تولیدی و خدماتی، کشاورزی و دامداری و مشاغل خانگی به مددجویان و سایر افراد نیازمند پرداخت شده است و وام‌های کارگشایی در زمینه‌ هزینه‌های ازدواج، تهیه جهیزیه، درمان، کمک‌هزینه تحصیلی، اجاره و تعمیرات مسکن بوده است.

وی افزود صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به شبکه شتاب متصل است و هم اکنون خدمات الکترونیکی، اتصال پوز و صدور آنی کارت الکترونیکی را به سپرده­‌گذاران محترم ارائه می­کند.

حجازی با بیان این که هدف صندوق حرکت به سمت حداقل کارمزد است، گفت:  بنابراین در حال حاضر به دنبال افزایش شعبه نیستیم ولی برای بی نیازی مددجویان و سپرده گذاران محترم از مراجعه به مرکز استان و شعبه مرکزی در هر اداره کمیته امداد یک باجه دایر و آماده ارائه خدمات می­‌باشد.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان اصفهان در پایان ضمن دعوت از مردم و خیران نیکوکار برای سپرده گذاری در این صندوق، خاطر نشان کرد: مردم نیکوکار استان با افتتاح حساب پس انداز قرض الحسنه در این صندوق ضمن بهره مندی از اجر معنوی، می‌توانند یاری­‌گر کمیته امداد در گسترش پرداخت تسهیلات به مددجویان و نیازمندان باشند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.