شهرکرد- با حضور معاون اول قوه قضائیه، رئیس کل دادگستری استان چهار محال و بختیاری معرفی شد.

رئیس کل دادگستری استان چهار محال و بختیاری معرفی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین  از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین اژه ای که صبح پنجشنبه به منظور شرکت در جلسه شورای عالی قضائی استان چهار محال و بختیاری و همچنین آئین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان به شهرکرد سفر کرده بود  با تجلیل از ملت بزرگ و سربلند ایران گفت: همه مسئولان و خدمتگزاران در نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون و قدر شناس مردم هستند.

حجت الاسلام اژه ای گفت: قطعا به قوه قضائیه نقد وارد است و اعتراض هم می شود و ما این انتقادات و نقدها را از جان و دل پذیرفته و بدان احترام می گذاریم ولی این مسائل نباید باعث هجمه و حمله به دستگاه قضائی باشد.

وی خاطر نشان ساخت: ما امروز در دستگاه قضائی با مشکلات ریز و درشتی مواجه هستیم که کار را در برخی مواقع سخت و طاقت فرسا کرده است.

سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: دستگاه قضائی در بودجه و استخدام قاضی،بازپرس و دیگر کارشناسان قضائی با مشکلات و نارسائی های متعدد  روبروست که در برخی موارد نمی توانیم در بعض از محاکم و امورات قضائی قاضی جدید و نیروهای خبره استخدام نمائیم.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به دامن زدن به معضلات قضایی در فضای مجازی گفت: متاسفانه عده ای در فضای مجازی بدون داشتن هیچ گونه علم، تحقیق و تفکر در مورد موضوعی به راحتی آن را نشر داده و هیچ گونه عاقبت اندیشی و ایجاد صدمات جبران ناپذیر در خصوص دامن زدن به شایعات در فضای مجازی ندارند.

وی با انتقاد شدید از برخی از مسئولان گفت: مشاهده شده مسئولانی که در گذشته مسولیت های مهم،کلیدی و سنگینی را بر عهده داشته و امروز دستگاه قضایی را به بدترین وجه نقد کرده و با زدن اتهامات فراوان به بدنه قوه قضاییه سعی در سیاه نمایی و وارونه جلوه دادن مسائل را دارند.

حجت الاسلام اژه ای با اشاره به نقش قضات در جامعه و تفکرات مردم افزود: قضات باید افرادی با ایمان بوده و ایمان در تمام سرشت و وجود آنها موج زند تا بتوانند قضاوتی عادلانه و درخور تحسین داشته باشند.

شایان ذکر است،در پایان این مراسم از خدمات ۱۰ ساله سید عبدالله موسوی رئیس کل سابق دادگستری استان تجلیل بعمل آمد و احمدرضا بهرامی سامانی  بعنوان رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری و همچنین عبدالرضا علیمحمدی نافچی بعنوان دادستان مرکز استان منصوب شدند.

گفتنی است، این مراسم با خیل عظیم و استقبال مردم استان روبرو شد و در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام، اقبال عباسی استاندار،معاون سیاسی امنیتی استاندار جعفر مردانی و جمع کثیری از مدیران، مسئولان و مقامات محلی حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.