شهرکرد-نماینده مردم فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح برخی از قوانین راهی برای تجارت الکترونیک و اشتغال های فضای مجازی و رونق کسب و کار باز می کند.

اصلاح برخی قوانین رونق کسب و کار و رضایتمندی مردم را در پی دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،علی کاظمی باباحیدری روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری گفت:متاسفانه قوانینی وجود دارد که باعث ایجاد مشکل و مانع بر راه برخی از مشاغل شده است که باید سعی شود با اصلاح برخی از قوانین راهی برای تجارت الکترونیک و اشتغال های فضای مجازی و رونق کسب و کار باز شود.

وی در ادامه با اشاره به آمار بالای بیکاری در چهارمحال و بختیاری افزود: متاسفانه بالا بودن نرخ بیکاری و کسب رتبه اول بیکاری برای  در سطح کشور  شرایط وقوع جرم و تخلف را فراهم کرده است که امید است با حل معضل بیکاری و اشتغال زایی در استان موجبات پایین آمدن بزه و جرم در استان فراهم شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان با اشاره به تعامل بین سه قوه گفت: تعامل هرچه بیشتر بین سه قوه، زمینه‌ساز عدالت اجتماعی و رضایتمندی مردم خواهد بود که این خود مطالبه اصلی مردم نیز می باشد.

نماینده مردم فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئله آب استان گفت: مسئله آب بصورت یک مطالبه جدی و به یک مسئله حیاتی برای مردم چهارمحال و بختیاری تبدیل شده است و مردم از دستگاه  قضا انتظار دارند در این خصوص حمایت جدی از استان صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.