۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
کد خبر: 589096

سرمربی تیم فوتبال پیکان بعد از پیروزی مقابل فولاد خوزستان گفت: از اعتراض به پورموسوی تعجب می کنم چرا که او تیم خوبی ساخته است.

مجید جلالی: انتقاد از پورموسوی تعجب آور بود

به گزارش قدس آنلاین، مجید جلالی در نشست خبری بعد از بازی معوقه هفته بیستم برابر فولاد اظهار کرد: امروز بازیکنانم واقعا افتخارآفرینی کردند. با توجه به این که هفت بازیکن اصلی‌مان را نداشتیم ولی جوانان ما روز خوبی را پشت سر گذاشتند. آنها شجاع و پرتلاش کار کردند. این برد را به کارگران زحمت‌کش ایران خودرو تبریک می‌گویم.

وی در ادامه با بیان این که بازی بسیار سختی بود، گفت: من از اعتراض هواداران نسبت به پورموسوی تعجب می‌کنم. این جوان متعلق به همین استان است و هواداران نباید او را تحت فشار قرار دهند. فولاد تیم خوبی است و باید از این مربی جوان حمایت شود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد:‌ فولاد با وجود این که شکست خورد اما تاکنون نتایج راضی‌کننده‌ای کسب کرده است. آنها موقعیت خوبی در جدول دارند و نباید هواداران با این حواشی همه چیز را خراب کنند.

وی عنوان کرد: وقتی به اهواز می‌آییم و می‌خواهیم برابر فولاد بازی کنیم اول باید بتوانیم حریف را کنترل کنیم. ما در نیمه اول گل دریافت کردیم ولی در نیمه دوم نبض کار را با پیروزی در دست گرفتیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.