شیراز- معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس از تشییع ۲۴ شهید دفاع مقدس در استان خبر داد که ۱۸ شهید گمنام و ۶ شهید شناسایی شده هستند.

۲۴ شهید دفاع مقدس در ۹ شهر استان فارس تشییع و به خاک سپرده می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، مهدی انصاری در گفت‌وگویی  از تشییع ۲۴ شهید دفاع مقدس در استان خبر داد که ۱۸ شهید گمنام و ۶ شهید شناسایی شده هستند و اظهار داشت: این شهدا در شهرهای آباده، اقلید، آباده طشک، استهبان، سروستان، شیراز، مرودشت، نی‌ریز و کازرون تشییع و به خاک سپرده می‌شوند. 

وی با بیان اینکه ۶ شهید شناسایی شده از ارتش و یگان ناجا هستند، گفت: شهیدعزیزقلی استواری فرزند صفی‌خان از جمعی ارتش از شهرستان مرودشت، محمد اژدری فرزند الخاص از یگان ناجا از کازرون، غلام قنبری فرزند ایروان از یگان ناجا از مرودشت، فرامرز سلیمانی فرزند جانی‌خان از یگان ناجا شهر نی‌ریز، ابوالقاسم رضایی فرزند گرگ علی از یگان ناجا از شهر کازرون و سیروس مهاجر گویمی فرزند شیرزاد از یگان ناجا از شیراز، شهدای شناسایی شده هستند. 

انصاری با اشاره به تشییع ۱۸ شهید گمنام همزمان با ایام فاطمیه دوم افزود: این شهدا در شهرهای آباده، اقلید، آباده طشک، استهبان و سروستان تشییع و به خاک سپرده می‌شوند. 

براساس اعلام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس مشخصات شهدای گمنام و جزئیات تشییع به شرح زیر است: 

 پیکر یک شهید ۱۷ ساله از عملیات خیبر مجنون و پیکر یک شهید ۲۳ ساله از عملیات رمضان شرق بصره در دانشگاه آزاد شهرستان استهبان و پیکر یک شهید ۲۹ ساله از عملیات خیبر مجنون همچنین پیکر یک شهید ۲۰ساله از عملیات والفجر۸ شهر فاو به شهر رونیز استهبان منتقل و در آنجا تشییع می‌شود. 

پیکر یک شهید ۲۶ ساله از عملیات رمضان شرق بصره و پیکر یک شهید ۲۰ ساله از عملیات کربلای۴ ام الرصاص نیز به شهر ایج شهرستان استهبان منتقل و تشییع می‌شود. 

پیکر یک شهید ۲۷ ساله از عملیات رمضان شرق بصره و پیکر یک شهید ۲۴سال از عملیات بدر شرق دحله به شهر کوهنجان شهرستان سروستان منتقل و در آنجا تشییع می‌شود. 

پیکر یک شهید ۱۹ ساله از عملیات رمضان شرق بصره و پیکر یک شهید ۲۳ ساله از عملیات کربلای۴ ام الرصاص به شهر دژکرد اقلید، پیکر یک شهید ۲۲ ساله از عملیات شرق بصره و پیکر یک شهید ۲۶ ساله از عملیات کربلای ۴ ام الرصاص به شهر حسن آباد اقلید و  پیکر یک شهید ۲۶ ساله از عملیات کربلای ۴ ام الرصاص و یک شهید ۱۷ ساله از عملیات شرق بصره به پادگان حضرت امام سجاد(ع) این شهرستان منتقل و تشییع می‌شود. 

پیکر یک شهید ۲۵ساله از عملیات رمضان شرق بصره و پیکر یک شهید ۳۲ ساله از عملیات کربلای ۴ ام ابرصاص به شهر آباده طشک، پیکر یک شهید ۲۴ ساله از عملیات والفجر یک فکه و پیکر یک شهید ۱۶ ساله از عملیات کربلای۴ام الرصاص به پادگان حضرت ولی عصر(عج) شهرستان آباده تشییع می‌شود. 

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.