شهرکرد-امام جمعه شهرکرد گفت:مردم  ما با بصیرت و انقلابی هستند  و نشان دادند ما انقلابی هستیم فلذا مسئولان هم باید انقلابی و با روحیه جهادی به خدمت و تلاش در راه سازندگی ادامه دهند.

پیام مردم در  راهپیمایی ۲۲ بهمن، مسئولان و دولتمردان هم باید انقلابی و ولایتمدار باشند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های امروز نماز جمعه که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد با تجلیل از حضور پرشور و حماسی مردم گفت:ملت بزرگ ایران بار دیگر در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری راهپیمائی عظیم،میلیونی،شور انگیز و تماشائی خلق کردند و این برای مسئولان و دولتمردان پیام دارد که امیدوارم مسئولان و مدیران این پیام را درک کنند.

حجت الاسلام نکونام تاکید کرد: این راهپیمایی ابعاد و جنبه های مختلفی دارد که باید بدانها پرداخته شود،مردم به مسئولان فهمانند ما بعد از گذشت ۳۹ سال  با هم متحد و یکپارچه هستیم مسئولان و دولتمردان هم باید متحد،همدل و همزبان باشند و اختلافات را کنار بگذارند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی تصریح کرد: مردم  ما با بصیرت و انقلابی هستند  و نشان دادند ما انقلابی هستیم فلذا مسئولان هم باید انقلابی و با روحیه جهادی به خدمت و تلاش در راه سازندگی ادامه دهند.

حجت الاسلام نکونام افزود: مردم با حضور گسترده خود راهپیمائی  امسال را تماشائی کردند  و این ملت شایسته برترین خدمات و تجلیل از سوی مسئولان هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی با اشاره به سختی ها و مشکلات مردم در سالهای اخیر تصریح کرد: مردم با همه مشکلات و سختی ها به میدان آمدند و به مسئولین گوشزد کردند تمام سختی ها برای مردم است و مسئولین خیلی سختی نکشیدند یک امکاناتی در اختیارشان بوده،حقوقی داشته ،این مردم بودند که بیشترین مشکلات و سختی ها را تحمل کرده  و بیشترین آسیب ها و مشقات را متحمل شدند.

نکونام تاکید کرد: زندگی مردم و مسئولان نباید  خیلی با هم متفاوت باشد بلکه زندگی مسئولان مثل زندگی مردم باشد چرا که این نشانه های حکومت ولایی و دینی است.

خطیب جمعه شهرکرد خاطر نشان ساخت: این ملت آگاه و قدرشناس پس از ۳۹ سال همچنان در خط امام ، انقلاب و رهبری است و در این مسیر ذره ای عقب نشینی نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان در خاتمه با اشاره به کاهش ۷۳ در صدی نزولات آسمانی گفت: طبعا" با کاهش آب  مواجه شده و چند مسئله باید مورد دقت قرار بگیرد ،مصرف بهینه و جلوگیری از اسراف،در مصارف شهری پارک ها و امثال اینها فرهنگ مصرف باید بر اساس مصرف بهینه باشد و دستگاه های دولتی و غیره باید بیشتر مراعات نمایند، و مردم صرفه جوئی را در دستگاه های دولتی و رفتار مدیران ببینند و مشاهده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.