ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید رکورد فوق العاده ای را در لیگ قهرمانان اروپا بر جای گذاشت.

رکورد فوق‌العاده کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش قدس آنلاین، دیدارهای رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب پیگیری شد که در مهمترین بازی رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو برابر پاری سن ژرمن قرار گرفت. این بازی با پیروزی سه بر یک مادرید به پایان رسید.

در این دیدار کریستیانو رونالدو موفق شد دو بار برای تیمش گلزنی کند تا نشان دهد متخصص گلزنی در لیگ قهرمانان است.

تاکنون در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا ۵۱۱ تیم مختلف حضور داشتند که در این بین تنها ۴۸ تیم توانستند بیش از گلزن پرتغالی به گل برسند. به عبارت دیگر رونالدو بیش از ۴۶۳ تیم در این رقابت ها گلزنی کرده است. این آمار با درنظر گرفتن جام باشگاه های اروپا نیز بوده است و این نشان از قدرت بالای این گلزن پرتغالی است که در جام جهانی باید برابر تیم ملی ایران نیز به رقابت بپردازد.

رونالدو همچنین با گلزنی در این دیدار توانست به رکورد ۱۱ گل زده در این فصل لیگ قهرمانان برسد. مهاجم پرتغالی به اولین بازیکنی در تاریخ تبدیل شد که در ۷ فصل پیاپی بیش از ۱۰ گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است.

رونالدو هر چند در لیگ قهرمانان عملکرد بسیار خوبی داشته است در لالیگا فصل را خوب شروع نکرد ولی در چند هفته اخیر توانست آمار گلزنی خود را بهبود ببخشد و اکنون هم به گلزنی در بازی برابر رئال بتیس است که یکشنبه برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.