بجنورد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: نرخ جابجایی مسافران در ایام نوروز ۹۷ با ناوگان عمومی افزایش نمی یابد.

کرایه جابجایی مسافران نوروزی امسال افزایشی ندارد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان شمالی، علی اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: امسال هیچ گونه افزایشی در نرخ بلیت جابجایی مسافران نوروزی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به نشست کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد خدمات نوروزی خراسان شمالی گفت: اعضای این کمیته برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی اعلام آمادگی کرده اند و وظایف هر کدام مشخص شد.

بدیعی مقدم تصریح کرد: در این کمیته مصوب شد تا در گشت مشترک، از ناوگان عمومی مسافری و نیز از پایانه های مسافربری بازدید و آمادگی آنان برای طرح نوروزی بررسی شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: شهرداری ها مکلف شدند نسبت به زیباسازی و آماده سازی پایانه ها و پارک سوارها در ایام نوروز مبادرت داشته باشند.

وی افزود: نسبت به آماده سازی راهدارخانه ها برای اسکان مسافران در شرایط اضطرار اقدام خواهد شد.

همچنین مقرر شد هواشناسی استان پیش بینی ۲ هفته ای از وضعیت هوا را برای کمیته ارسال کند تا برنامه ریزی های مناسب و اطلاع رسانی های لازم برای خدمات رسانی بهتر به مسافران انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: شرکت نفت نیز نسبت به تامین سوخت مورد نیاز در تمام جایگاه های سوخت بویژه در مسیر اصلی جنگل گلستان به فاروج اقدام کند و جایگاه ها در هر زمان، آماده خدمات رسانی به مسافران باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.