گناباد-مسابقات سوارکاری کورس و یورقه گناباد در پیست ابتدای جاده کاخک -گناباد برگزار شد .

 برگزاری مسابقات سوارکاری کورس در گناباد

به گزارش قدس انلاین به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، رئیس هیأت سوارکاری گناباد گفت:دیروز عصر جمعه مسابقات سوارکاری کورس و یورقه گناباد به میزبانی باشگاه سوارکاری الماس در پیست ابتدای جاده کاخک برگزار شد.

ایرج مقیمی شهری افزود: در گروه اول دور اول کورس مسافت ۱۱۰۰ متر اسب مشکی با مالکیت و سوارکاری علی زیرجانی مقام اول و محمدرضا محمدنیا با اسب رخش و مالکیت حسین محمدنیا مقام دوم و اسب آرسام با مالکیت و سوارکاری حامد کلانتری مقام سوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه در دور دوم و مسابقات یورقه مسافت ۱۴۰۰ متر اسب نیلا با مالکیت رضا افتخاری و سوارکاری محمدرضا محمدنیا مقام اول را بدست آورد، گفت: اسب طلا با سوارکاری محمدرضا امینی و مالکیت حاج عباس شجاعی و اسب تیزپا با سوارکاری اسماعیل امانیان و مالکیت سیدعلی یوسف‌زاده به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

رئیس هیأت سوارکاری گناباد ادامه داد: دور سوم مسابقات کورس در مسافت ۱۴۰۰ متر با شرکت چهار اسب انجام شد و اسب گُل آرزو با سوارکاری مصطفی شاه‌دوست و مالکیت حجت قلی‌زاده زودتر به خط پایان رسید و اسب کراسا با مالکیت و سوارکاری محمد شاه‌دوست به مقام دوم دست یافت.

مقیمی شهری یادآور شد: این مسابقات با هماهنگی‌های انجام شده با اداره ورزش و حمایت شورای شهر و شهرداری گناباد برگزار شد و در پایان این مسابقات به افراد برتر حکم قهرمانی و جوایز نقدی اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.