قزوین_ مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین از برگزاری مسابقه پیامکی «پیام زندگی امام رضا (ع) به من نوجوان» ویژه نوجوانان این استان خبر داد.

مسابقه پیامکی «پیام زندگی امام رضا (ع)» ویژه نوجوانان قزوینی برگزار می شود

ساسان کرمی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین از برگزاری مسابقه پیامکی ویژه نوجوانان مقاطع متوسطه اول و دوم خبر داد و گفت: باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اینکه «پیام زندگی علی‌بن‌ موسی‌الرضا(ع) چیست؟ ما که نباید فقط به مرقد امام علی‌بن ‌موسی‌الرضا اظهار ارادت کنیم، او امام ماست، زندگی او برای ما درس است، از زندگی او باید درس بگیریم؛ زندگی او برای ما یک پیامی دارد، آن پیام چیست؟ من آن پیام را در یک کلمه خلاصه می‌کنم؛ بدانید پیام زندگی پرماجرای علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) به ما عبارت است از مبارزه‌ی دائمی خستگی‌ناپذیر.» برگزار می شود.

وی افزود: مسابقه پیامکی با عنوان «پیام زندگی امام رضا(ع) به من نوجوان»، ویژه نوجوانان در مقاطع متوسطه اول و دوم با همکاری دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین برگزار می شود و نوجوانان می توانند پیام زندگی را همراه با مشخصات اولیه (نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، پایه تحصیلی و نام شهرستان یا شهر) را به شماره ۰۹۰۳۱۲۳۶۴۵۰ ارسال کنند.

مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: مهلت ارسال آثار تا ۸ اسفندماه سالجاری همزمان با روز «امور تربیتی و تربیت اسلامی» است.

کرمی با اشاره به اهداف برگزاری مسابقه پیامکی یادآور شد: ترغیب و ترویج نسل نوجوان به ارتباط با سیره و فرهنگ حضرت رضا علیه السلام از جمله اهداف این مسابقه است که پیام های ارسالی توسط کارشناسان در مرحله داوری قرار می گیرد و به ۸۸ نوجوان جایزه معنوی و تفریحی (اقامت ۳ روزه مشهدمقدس، پینت بال، دهکده آبی، سینما و بسته های فرهنگی) اهدا می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.