سنندج- مدیرکل آموزش ‌و پرورش کردستان گفت: امسال ۱۷۲ مدرسه با یک‌هزار و ۲۹۸ کلاس درس برای اسکان میهمانان فرهنگی در نوروز ۹۷ در نظر گرفته شده است.

۱۷۲ مدرسه کردستان برای اسکان فرهنگیان در نوروز ۹۷ آماده‌سازی شد

به گزارش قدس آنلاین،  به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، رشید قربانی با بیان اینکه ۱۵ درصد ظرفیت اسکان، به ثبت‌نام اینترنتی اختصاص یافته است، اظهار کرد: ثبت‌نام اینترنتی برای اسکان نوروزی فرهنگیان از اول اسفند ۹۶ آغاز و تا ۲۵ اسفندماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اسکان میهمانان نوروزی از ۲۶ اسفند ماه آغاز می‌شود، گفت: میهمانان فرهنگی از سراسر کشور می‌توانند برای ثبت‌نام اینترنتی اسکان نوروزی به سامانه اسکان میهمانان فرهنگی به نشانی  http://eskan.medu.ir  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و رزرو اینترنتی محل اسکان خود اقدام کنند.

مدیرکل آموزش ‌و پرورش کردستان تصریح کرد: ستاد اسکان میهمانان فرهنگی در استان کردستان تشکیل و ضمن برنامه‌ریزی و تمهید مقدمات، ۱۶ پایگاه نیز به منظور پذیرش میهمانان در سطح استان پیش‌بینی شده و پذیرش حضوری و اسکان از ۲۶ اسفندماه در سطح شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان آغاز می‌شود.

قربانی افزود: در نوروز ۹۷ ستاد اسکان آموزش و پرورش استان کردستان، ۱۷۲ مدرسه با یکهزار و ۲۹۸ کلاس درس شامل ۱۸۲ اتاق ویژه، ۶۰۴ اتاق الف و ۵۱۲ اتاق ب برای اسکان میهمانان فرهنگی در نظر گرفته و ۴۴۴ نفر عوامل اجرایی نیز در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان خدمات ارائه می‌دهند.

منبع: تسنیم 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.