کرمان- معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما از ساخت ۱۰۰ مستند فاخر شهدای حرم خبر داد و گفت: ۱۰ مجموعه از این مستندها مربوط به شهدای حرم استان کرمان است.

ساخت ۱۰۰ مستند فاخر از شهدای مدافع حرم

به گزارش قدس آنلاین، علی دارابی ظهر امروز در آیین افتتاح ۴۰ پروژه فنی صدا و سیمای مرکز کرمان اظهار داشت: کرمان هم به لحاظ قدمت، تاریخ، تمدن و فرهنگ و هم به لحاظ فرهنگ فعالیت‌های انقلابی و دفاع مقدس، سابقه درخشانی دارد.

وی به وجود بیش از ۶ هزار شهید استان کرمان اشاره کرد و گفت: این استان زادگاه بزرگمردانی است که افتخارآفرین ایران و جهان اسلام هستند.

دارابی با اشاره به دستاوردهای سازمان صدا و سیما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: ۱۵۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی به زبان‌های متعدد یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به قرارگیری سازمان صدا و سیما در برنامه‌های تحریمی دشمنان اظهار داشت: کار در رسانه کار و حرکت در میدان مین است و باید همه جوانب را سنجید.

دارابی با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری ۴۰ پروژه فنی و ۱۵ پروژه تولیدی در صدا و سیمای مرکز کرمان ابراز داشت: با مشارکت و سرمایه‌گذاری صدا و سیما و استانداری کرمان، امیدواریم سال آینده شاهد جشن اتمام پروزژه دیجیتال‌سازی و پوشش دیجتال استان کرمان باشیم.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با اشاره به در حال تهیه بودن ۱۰۰ مستند فاخر برای شهدای حرم در کشور گفت: استان کرمان در این حوزه نیز پیشتاز است و ۴۰ شهید مدافع حرم را تقدیم کرده که مقرر شده تا ۱۰ مستند فاخر شهدای حرم متعلق به استان کرمان باشد.

وی افزود: برای سال آینده مستندهایی را برای مشاهیر رجال و مفاخر انقلاب اسلامی در دست ساخت داریم که کرمان در این زمینه هم در خط مقدم است و از پیشگامان بوده است.

دارابی تهیه مستند کارنامه انقلاب در استان کرمان را مورد تاکید قرار داد و گفت: این مستند به ویژه برای نسل جوان به خوبی به نمایش درآید که جوانان ما احساس افتخار نسبت به راهی که انقلاب آمده داشته و امیدوار به آینده باشد.

منبع:  فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.