بجنورد- سرپرست انجمن سینمای جوانان خراسان شمالی از راهیابی دو فیلم داستانی کوتاه و مستند کوتاه از خراسان شمالی به جشنواره منطقه ای سینمای جوان کاشان خبرداد.

راهیابی دو فیلم داستانی و مستند از خراسان شمالی به جشنواره منطقه ای کاشان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛ محمد رضا علی آبادی اسامی فیلم‌های راه‌یافته از خراسان شمالی به بخش مسابقه پنجاه و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کاشان در بخش داستانی، مستند را اعلام کرد.

وی اظهار داشت: فیلم مستند کوتاه «قارشلق» به کارگردانی رضا غلامی مطلق و فیلم داستانی کوتاه «اینجا هوا ابری نیست» به کارگردانی امیر بیاتی از شهرستان بجنورد در این جشنواره حضور دارند.

علی آبادی اضافه کرد: هیئت انتخاب بخش فیلم پنجاه و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کاشان متشکل از  مهدی اسدی، محمدرضا جهان‌پناه، ابراهیم سعیدی، مصطفی گندمکار و وحید موسائیان ۳۴ فیلم را در بخش داستانی، ۱۷فیلم را در بخش مستند، که از این تعداد دو فیلم از خراسان شمالی به بخش مسابقه این جشنواره راه یافت. 

پنجاه و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- کاشان ۴ تا ۷ اسفند ماه به مدت چهار روز در استان اصفهان، شهر کاشان با حضور استان‌های (تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، قم، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی،سمنان و اصفهان) برگزار می شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.