بجنورد- دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: خراسان شمالی به لحاظ حادثه خیز بودن نیازمند تقویت مدیریت بحران است.

مدیریت بحران در خراسان شمالی نیازمند تقویت است

به گزارش قدس آنلاین، محمود محمدی نسب در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی اظهار کرد: تقویت مدیریت بحران و تقویت جمعیت هلال احمر در این استان، کمک می کند تا خسارت های حادثه های مختلف کاهش یابد.

وی با تاکید بر اینکه خراسان شمالی مستعد حوادث مختلف است افزود: جاده های پرخطر در خراسان شمالی، این استان را مستعد حوادث رانندگی کرده است و جاده ها در برخی مسیرها باید استانداردسازی شود.

۱۱
تیم واکنش سریع

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی نیز در این آیین با اشاره به حادثه خیز بودن این استان گفت: در این دولت اقدامات خوبی برای آمادگی و مقابله با حوادث مختلف در جمعیت هلال احمر استان انجام شده است.

محمدحسین علی نیا، اظهار کرد: اکنون ۱۱ تیم واکنش سریع در جمعیت هلال احمر استان شکل گرفته است که ۵۵ نفر در این تیم ها برای امداد رسانی در حادثه های احتمالی آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

جذب ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار در دولت تدبیر و امید

مدیرعامل پیشین جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیز در این آیین وجود ۱۲ پایگاه امداد جاده ای، یک پایگاه تخصصی کوهستان و یک پایگاه امداد هوایی را از ظرفیت های ایجاد شده در این جمعیت برای امدادرسانی ها عنوان کرد.

حسن شکوری نسب اظهار کرد: در سه و نیم سال گذشته بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار در این جمعیت جذب شده است و اکنون تمام پایگاه های امداد جاده ای استان دارای ساختمان استاندارد و ناوگان آمبولانس هستند.

به گفته وی اکنون ۲ هزار و ۵۵۰ نجات گر در جمعیت هلال احمر خراسان شمالی عضویت دارند.

بر اساس این گزارش در این آیین از زحمات حسن شکوری نسب تقدیر و محسن نجات به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی معرفی شد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.