کرج- رییس هیئت کشتی استان البرز با بیان اینکه دیپلماسی فعال فدراسیون منجر به کاهش جریمه کشتی گیر و مربی البرزی شد گفت: بزرگان کشتی کشور باید برای مسابقات پیش رو وتکرار نشدن این اتفاقات چاره اندیشی کنند.

دیپلماسی فعال فدراسیون جریمه علیرضا کریمی را کاهش داد

حمید یاری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: معتقدم کمترین جریمه برای کشتی ایران در نظر گرفته شده است وشرایط می توانست به مراتب سخت باشد.

وی افزود: خوشبختانه علیرضا کریمی می تواند برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی خود را آماده کند و مشکل حادی از بابت این محرومیت گریبانگیر وی نیست.

یاری با تاکید براینکه باید برای مشکل رویارویی با کشتی گیران رژیم اشغالگر قدس فکری کرد گفت: آنها با جذب کشتی گیران اروپایی و روس به دنبال حضور موفق در این ورزش هستند  واین مساله می تواند برای ما مشکل ساز شود.

رییس هیئت کشتی استان البرز در بخشی دیگر از صحبت های خود با اشاره به برگزاری بزرگترین لیگ کشتی ایران در البرز گفت: حضور بیش از ۷۰ تیم  ومشارکت ۱۵۰۰کشتی گیر اتفاق کم نظیری است که در این استان رخ داده است.

وی تصریح کرد: این لیگ می تواند نوید بخش معرفی چهره های جدیدی به کشتی البرز باشد و از سوی مقابل بستری برای یک رقابت سالم میان شهرستان های مختلف البرز شود.

رییس هیئت کشتی استان البرز به فعالیت سالن کشتی سنتی این هیئت اشاره کرد وگفت: این سالن اختصاصی با استقبال خوب کشتی گیران البرزی مواجه شده وبه طور حتم خروجی آن را در مسابقات آتی کشتی پهلوانی و سنتی خواهیم دید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.