یزد - شهردار یزد گفت : بودجه شهردار ی یزددر سال ۹۷ بیش ازششصدو شش میلیارد تومان بوده و و مهمترین هدف ما در بودجه امسال تکمیل طرح های نیمه تمام می باشد .

تکمیل طرح های نیمه تمام شهر یزد اولویت اصلی شهرداری است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، مهدی جمالی نژاد پیش از ظهر دوشنبه در نشست فوق العاده شورای شهر که با محوریت تصویب بودجه نهایی ۹۷ برگزارشد اظهارداشت : فرایند بودجه سال ۹۷ شهرداری یزد از ۲مهرماه تا ۲۵دی ماه  انجام شده و به جمع بندی رسید  و کل بودجه نهایی  شهرداری یزد ششصدو شش میلیارد تومان برآورد شده است .

وی افزود : از این میزان مبلغ بودجه ۳ میلیارد و ۸۹2 میلیون و ۹۷۳ هزار ریال بودجه عمرانی و ۵۱۰ میلیون ریال برای دیگر هزینه ها و بیش از ۲میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال برای هزینه های جاری در بودجه امسال تعیین شده است .

جمالی نژاد تصریح کرد: برای اولین بودجه شهرداری  به صورت تجمیع  و تدوین  شده و اولویت و توجه به محله ها و مناطق مختلف استان با هدف توزیع عادلانه خدمات از مهمترین خصوصیات بودجه امسال می باشد .

 شهردار خاطر نشان ساخت: نگاه کمی گرایانه شهرداری باید به نگاه گیفیت گرایی  تبدیل شود و افزایش رضایت مندی شهروندان در دستور کار باشد و اطلس نیاز سنجی  شهروندان برای اولین بار دریزد تهیه شده و رویکرد و رویکرد فرهنگی و اجتماعی و زیست محیطی از جمله سیاست ها و اولویت های شهرداری می باشد .

وی با بیان اینکه تکمیل طرح های نیمه تمام از اولویت های مهم  شهرداری باشد و گفت : طرح شتاب دهنده و بزرگ شهر یزد در قالب طرح های یزد پلاس اجرا و ارائه شده است.

بودجه شهرداری در سال ۹۷ کاهش داشته است

رئیس شورای اسلامی شهر نیز دراین نشست اظهارداشت: بودجه شهرداری در سال جاری کاهش داشته نسبت به سال گذشته و و هرگونه تشریفات و اسراف در این بودجه ممنوع می باشد.

غلامعلی سفید تصریح کرد : درآمد شهرداری از مردم  گرفته می شود ویک سرمایه مردمی می باشد و این سرمایه دردست ما امانتی می باشد و ما باید استفاده بهینمه از این سرمایه ها داشته باشیم .

وی افزود: بودجه امسال باید صرفا کاری باشد و مسئولان و دست اندرکاران باید پرهیز ازاسراف را در دستور کار خود قرار دهند و در این دوره شورا حساسیت  زیادی برروی این موارد است .

سفید خاطر نشان ساخت : طبق برنامه ریزیها ی انجام شده  درصدی از بودجه شهرداری برای  خلاقیت و ایده پردازی  صرف می شود برای توسعه شهری و این بودجه نسبت به سال قبل کاهش داشته است .

سخنگوی  شورای  شهر نیز در این نشست اظهارداشت: الویت بودجه امسال  شهرداری با رویکرد پیاده محوری  و توسعه زیر ساختهای حمل و نقل شهری می باشد و ۵۰درصد بودجه در این راه  هزینه می شود.

محسن عباسی افزود : بودجه امسال در مقام ارزیابی  کلان امیدوار کننده می باشد و و این بودجه دارای اندام متناسب و مطلوب است و رویکرد اصلی ما حفاظت از ظرفیت های زیست محیطی و میراث فرهنگی  می باشد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.