زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: چابک سازی و اصلاح نظام اداری از منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های دولت است که باید هرگونه تحول و نوسازی در سیستم اداری استان متناسب با توسعه استان صورت پذیرد.

تحول و نوسازی سیستم اداری متناسب با توسعه استان صورت پذیرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان؛ سید دانیال محبی در شورای راهبری مدیریت استان که امروز در استانداری تشکیل شد، با بیان اینکه عملکرد دستگاه ها بر اساس شاخص های عمومی و تخصصی و بر اساس وضعیت استان ارزیابی می‌شود، توجه به موضوع پایش و ارزیابی عملکرد دستگاه ها را مهم برشمرد و بر آموزش مدیران برای آشنایی با شاخص های ارزیابی عملکرد و چگونگی پایش و نظارت بر مجموعه تحت مدیریتی را مورد تاکید قرار داد.

وی تمرکز و توجه به محتوای عملکرد دستگاه ها را از نقاط قوت فرایند ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در سال ۱۳۹۶ دانست.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم در این نشست به تشریح شاخص های عمومی و تخصصی ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۶ دستگاه های اجرایی در سطح ملی و استانی و فرایند اجرایی آن پرداخت و گفت: ارزیابی ها بر أساس شاخص های عمومی برگرفته از قوانین و مقررات نظام اداری و برنامه سه ساله اصلاح نظام اداری صورت می پذیرد.

غلامرضا مالکی شجاع با گلایه از کم توجهی و درک ضعیف برخی دستگاه ها نسبت به اهمیت اصلاح نظام اداری و ارزیابی عملکرد دستگاه ها، توجه بیشتر به این موضوع را مورد تاکید قرار داد.

وی با ذکر این مطلب که مسئولین کمیته های زیرمجموعه شورای راهبری به عنوان دبیر این کمیته ها موضوعات را باید پیگیری کنند، افزود: ارزیابی اولیه دستگاه ها ابتدا در کمیته های پنجگانه انجام خواهد شد و سپس در شورای راهبری مدیریت استان مورد ارزیابی نهایی قرار می گیرد.

گفتنی است؛ نتیجه ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی که همه ساله به مناسبت هفته دولت برگزار می گردد، اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.