زاهدان- فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در پیامی از همراهی خانواده شهداء ، ایثارگران و بسجیان ، روحانیان ، نخبگان ، اساتید و دانشجویان ، بازاریان و اصناف ، کارمندان و ، عشایر در برگزاری کنگره ملی شهداء استان تشکر کرد.

سخنی بالاتر از ذکر مقام شهدا در زنده نگهداشتن میراث ماندگارشان سراغ نداریم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان،

دراین لوح  آمده است:

کنگره ملی بزرگداشت شهدای سیستان وبلوچستان برگ زرینی در کارنامه غیورمردان شیعه و سنی استان بود که کاری کرد کارستان. کنگره‌ای سنگین و وزین، اما پردغدغه و مشقت آور که به سرانجام نرسید مگر با همت و غیرت شما که به صورت شبانه روزی وقت گذاشته و خونِ دل‌ها خوردید. خونِ دل خوردید، اما خم به ابرو نیاوردید و دلِ بسیاری از خانواده‌های شهدا را شاد کردید.

سختی کار را به جان خریدید و نامِ کسانی را زنده کردید که در زمین کمتر از شهید گمنام نبودند.

قابِ عکس شهدایی را از پستوی خانه‌ها به بیرون کشیدید که سیره زندگی هر کدام دفتری حجیم از ایثار و دلاورمردی است و این تصاویر زینت بخش بولوارها و خیابان‌های استان شد.

به سراغ خانواده‌هایی رفتید که تا امروز هیچ مقام مسئولی را در خانه خود ندیده بودند و شما "اولین سلام گوی نظام" به آن‌ها بودید. می‌دانیم در این راه رنجیده خاطر شدی، دلگیر شدی، کم لطفی دیدی، اما اراده‌ات برای بلند کردن علم شهداء کم نشد. اجر اخرویتان نزد خداوند شهداء محفوظ است و در ثواب دنیوی‌تان نیز همین بس که مورد تفقد و تأیید نائب امام زمان (عج)؛ ولی امر مسلمین حضرت آیت الله امام خامنه‌ای قرار گرفتید.

از سر ارادت می‌گوئیم. دمت گرم حاجی دعایِ خیرِ همه فرزندان شهیدی که برای اولین بار عکس پدرانشان چاپ و نصب شد، برای اولین بار از خانواده شان سرکشی شد و برای اولین بار دیده شدند بدرقه لحظه لحظه‌های زندگی شهدایی‌تان.

ما فرزندان شهدا اعلام می‌کنیم دوش به دوش شما در تمام عرصه‌های انقلابی آماده جانفشانی بوده و هستیم و تلاش خویش را در راه محقق ساختن اوامر امام خامنه‌ای در رابطه با ارائه الگوی وحدت با شاخص سبک زندگی شهدای شیعه و سنی و صدور آن به جهان اسلام دو چندان خواهیم کرد. باشد که توفیق شهادت نصیب همه ما گردد.

سخنی بالاتر از ذکر مقام شهدا در زنده نگهداشتن میراث ماندگارشان سراغ نداریم، با این حماسه بزرگ ثابت کردید که در ادامه راه شهداء و مقابله با زیاده خواهی‌های استکبار جهانی همچون گذشته همواره در صحنه حاضر بودید و در حفظ و صیانت از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاهی نخواهید کرد. 

اینجانب به عنوان خادم شما مردم فهیم و با بصیرت استان بر خود وظیفه می‌دانم به نمایندگی از همه پاسداران و مسئولان کمیته‌های ۱۸ گانه ستاد کنگره ملی شهداء استان از مشارکت همه شما قدردانی و تشکر کنم و در صورت هر گونه قصور و کوتاهی از ساحت مقدس شهداء و خانواده محترم آنان عذرخواهی می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.